اعضای هیات رییسه شورای شهرستان خرم آباد انتخاب شدند

«محمدرضا نیک بیان» و «ولی جان فلاح پور» در انتخابات شورای این شهرستان به ترتیب به عنوان رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهرستان انتخاب شدند.
کد خبر: ۱۳۴۷۰۳۳
به گزارش جام جم انلاین لرستان: «محسن پیرداده» به عنوان منشی و «سمیه حاتمی» و «کرم نعمتی» به عنوان اعضای شورای اسلامی شهرستان خرم آباد انتخاب شدند.
 
 در این جلسه رای گیری برای انتخاب ۲ عضو هیات رسیدگی به حل اختلاف از شوراهای اسلامی شهرستان خرم آباد نیز انجام و «ولی جان فلاح پور» و «محسن پیرداده» برگزیده شدند، همچنین براساس آرا حاضرین در جلسه «کرم نعمتی» با تمامی ۵ رای اعضای شورای شهرستان به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان خرم آباد در شورای اسلامی استان لرستان برگزیده شد.
 
۹ تن از منتخبین شورای اسلامی شهرها و بخش‌های شهرستان خرم آباد در این جلسه سوگند یاد کردند که با تکیه بر شرف انسانی خود صرفه و صلاح مردم را در نظر گرفته و به قانون پایبند باشند و در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.
 
فرماندار خرم آباد در این نشست با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای اسلامی شهرستان در قانون شوراها اظهار داشت: شورای اسلامی شهرستان در قانون تشکیلات وظایف شوراها از جایگاه مهم و با اهمیتی برخوردار است، به نحوی که شورای اسلامی شهرستان عضو شورای اداری آن شهرستان است و از طرفی با انتخاب نمایندگانی در هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی حوزه شهرستان می‌تواند نقش مهمی در حل اختلافات شوراهای زیردست داشته باشد.
 
طولابی افزود: شورای اسلامی شهرستان به عنوان یک شورای فرادست براساس قانون شوراها می‌تواند طرح ها و برنامه هایی در زمینه عمران، آبادانی و پیشرفت فرهنگی و اقتصادی هر شهرستان تهیه و به مسوولان و مدیران ذیربط برای حل مشکلات ارایه دهد.
 
وی تاکید کرد: بنابراین شورای اسلامی شهرستان از جایگاه ویژه ای برخوردار است که اگر اعضای آن با تشکیل جلسات ماهانه منظم و منضبط و با وحدت و همدلی کار کنند می‌توانند در تعالی و توسعه هر شهرستان نقش موثری داشته باشد.
 
طولابی گفت: یکی از وظایف مهم شوراها جلب مشارکت اقشار مختلف در اجرای برنامه های توسعه در هر روستا، شهر، بخش و شهرستان است، بنابر این شوراها باید با جلوگیری از هرگونه فرصت‌سوزی از همه فرصت‌ها برای خدمت کردن صادقانه به مردم استفاده کنند و چنانچه فضای وحدت همفکری و همدلی حاکم باشد به طور قطع می‌توانند در پیشبرد برنامه‌های هر شهر بخش و شهرستان و استان موثر باشند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها