شهردارمشهد الرضا(ع) ؛

صنعت ساختمان می تواند پیشران اقتصاد کشور باشد

شهردارمشهد الرضا(ع) با اشاره به اینکه نمایشگاه صنعت ساختمان باید محل ارائه تکنولوژی های نوین در راستای احداث مستحکمتر ساختمانها و سرعت بخشیدن به احداث آن باشد، گفت: معتقدیم صنعت ساختمان می تواند پیشران اقتصاد کشور باشد.
شهردارمشهد الرضا(ع) با اشاره به اینکه نمایشگاه صنعت ساختمان باید محل ارائه تکنولوژی های نوین در راستای احداث مستحکمتر ساختمانها و سرعت بخشیدن به احداث آن باشد، گفت: معتقدیم صنعت ساختمان می تواند پیشران اقتصاد کشور باشد.
کد خبر: ۱۳۴۶۸۵۵
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ، سید عبدالله ارجائی در حاشیه افتتاح بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی  افزود: صنعت نمایشگاهی به شرطی که بیانگر خلاقیت و کیفیت برتر باشد، می تواند پیشران باشد.
وی با بیان اینکه آن چیزی که امروز در دنیا در نمایشگاه ها به نمایش گذاشته می شود مرزهای دانش است، اظهارکرد: قاعدتا در صنعت ساختمان که به صورت عمومی می تواند پیشران اقتصاد کشور باشد توقع است تکنولوژی های نوین و آخرین خلاقیت های این صنعت برای استفاده و انتقال تجربیات در نمایشگاه در معرض دید قرار داده شود.
شهردار مشهد الرضا (ع) ادامه داد: معتقدیم در این نمایشگاه ها باید پیشرفت ها و تکنولوژی های روز در زمینه سبک سازی ساختمان ها به همراه سرعت و کیفیت مصالح را مشاهده کنیم، امیدواریم بتوانیم در دوران پسا کرونا با دعوت از شرکت های خوب داخلی و خارجی زمینه را برای ساخت ساختمانهای مستحکمتر با سرعت و مصالح بهتر آماده کنیم .
گفتنی است بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی در مساحت 14000 متر مربع با حضور 100 شرکت داخلی و 20 نماینده انحصاری از برندهای کشورهای ترکیه – امارات متحده عربی – ایتالیا و چین درزمینه سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، تاسیسات، آسانسور، پله برقی و بالابر، درب و پنجره، فن آوری نوین ساختمانی، خدمات فنی و مهندسی، مصالح ساختمانی، سنگ و نما، دکوراسیون داخلی، تجهیزات آشپزخانه، چینی آلات بهداشتی و شیرآلات، تجهیزات اعلام و اطفاء حریق، در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برپا شده است.
همچنین نمایشگاه بین المللی مشهد برای اولین بار همزمان با بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی از پلت فرم نمایشگاه مجازی رونمایی کرد و از این پس در کنار نمایشگاه‌های تخصصی از این ابزار کارآمد در حوزه دیجیتال مارکتینگ استفاده بهینه خواهد داشت.
امشب در کنار بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان،نمایشگاه هیبریدی نیز افتتاح شد که شامل نمایشگاه حضوری و نمایشگاه مجازی به صورت همزمان است.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی از امروز 18 آبان ماه لغایت 21 آبان ماه از ساعت 15 الی 20 آماده پذیرایی از علاقمندان خواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها