راه‌اندازی دبیرخانه پیوست رسانه‌ای در شهرداری مشهد
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری خبر داد

راه‌اندازی دبیرخانه پیوست رسانه‌ای در شهرداری مشهد

توجه ویژه به نیازهای مردم در تولید محتوا

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری مشهد گفت: ارتقای شیوه های اطلاع رسانی همگانی و بهره مندی از فناوری های نوین در راستای بهبود کیفیت فرایندهای ارتباطی و در نتیجه آن رعایت حقوق مردم، اصلی بنیادین در فعالیت های روابط عمومی شهرداری مشهد مقدس است
رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری مشهد گفت: ارتقای شیوه های اطلاع رسانی همگانی و بهره مندی از فناوری های نوین در راستای بهبود کیفیت فرایندهای ارتباطی و در نتیجه آن رعایت حقوق مردم، اصلی بنیادین در فعالیت های روابط عمومی شهرداری مشهد مقدس است
کد خبر: ۱۳۴۸۴۲۰

 به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،سید ناصر نعمتی در اختتامیه کارگاه آموزشی تولید محتوا در روابط‌عمومی که در بخش های آموزش اصول تولید محتوا، فنون تولید محتوا و کارخانه تولید محتوا با حضور مسئولان و کارشناسان امور روابط عمومی معاونت ها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت های تابعه شهرداری مشهد برگزار شد، افزود: در کنار اقداماتی که تاکنون انجام می‌شده است باید به دنبال کیفیت بخشی و ارتقای اطلاع رسانی به مردم با روش‌های نوین و به‌روز باشیم.
وی اضافه کرد: روابط‌عمومی‌های بخش‌های مختلف شهرداری مشهد ظرفیت خوبی هستند که باید برای اطلاع یابی از نیازهای مردم و انتقال آن به بدنه مدیریتی شهرداری و همچنین اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم فعال تر از گذشته وارد عرصه شوند و در این مسیر ستاد نیز از آن‌ها پشتیبانی خواهد کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری مشهد ادامه داد: تنها اکتفا کردن به تولید خبر، آن‌هم سخت‌خبرهای رایج از اقدامات خدماتی به شیوه های تکراری جواب نمی‌دهد. اعلام گزارش عملکرد بدون توجه به نیازها و خواسته‌های مردم روش خوبی برای اطلاع‌رسانی نیست و افکار عمومی نیز به آن توجه نخواهد کرد.
نعمتی تاکید کرد: معتقدم در انتشار خبر و اطلاع رسانی به ویژه تولید محتوای تصویری باید در کنار کمیت به ارتقای سطح کیفیت و محتوای بهتر برسیم به گونه‌ای که حاصل تعامل محتوایی ما با افکار عمومی به اقناع آن منجر شود.
وی بر پرهیز از تولید محتوای تصویری خطی و بدون سناریو در روابط‌عمومی‌ها تاکید کرد و یکی از راه‌های گفتگو بین مدیریت شهری و مردم را پاسخ به نیازهای مخاطب از طریق تولید داده‌ها و اخبار دانست.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل بیان کرد: پیگیری مطالبات مردم که توسط مرکز ۱۳۷ به شهرداری منتقل می‌شود یکی از مهمترین اولویت‌های روابط‌عمومی‌هاست و باید برای افزایش کارایی این سیستم پاسخگویی همراهی لازم را داشته باشند.
نعمتی تصریح کرد: روابط‌عمومی‌های مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌ها باید بیشتر از گذشته در تولیدمحتوای خلاقانه فعال شوند، این مطالبه جدی ماست و برای تحقق آن نیز آماده حمایت‌های لازم هستیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها