۱۸ آبان ۱۴۰۰؛

انواع سکه ارزان شد

قیمت سکه در بازار تهران امروز (سه‌شنبه، ۱۸ آبان‌ماه) با ۴۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به رقم ۱۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان رسید.
کد خبر: ۱۳۴۶۶۸۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۴۰ هزار تومانی قیمت نسبت به روز گذشته به رقم ۱۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه‌میلیون و ۶۷۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۱۲ هزار تومان رسید. قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌میلیون و ۲۵۲ هزار تومان شد.

همچنین اُنس جهانی طلا با ۱۰ دلار افزایش قیمت نسبت به روز گذشته یک‌هزار و ۸۲۵ دلار و ۳ سنت ارزش‌گذاری شد.

مهم‌ترین عوامل موثر در رشد قیمت طلا و سکه، بالا رفتن نرخ دلار و انس جهانی است. امروز نرخ دلار در صرافی‌های بانکی رشد قیمتی آرامی داشت و با قیمت ۲۷ هزار و ۵۲۱ تومان معامله شد. قیمت انس جهانی طلا نیز ۱۰ دلار افزایش داشت. رشد قیمت انس جهانی طلا موجب افزایش بهای این فلز زرد در داخل شد. براساس این گزارش، رشد نرخ ارز و انس جهانی تاثیری بر نرخ انواع سکه نداشت و می‌توان دلیل این امر را در کاهش تقاضا در بازار دانست.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها