سفیران اهدای خون بازوی توانمند انتقال خون هستند

مدیر کل انتقال خون استان یزد گفت : دو سفیر اهدای خون با حضور در انتقال خون یزد ضمن دریافت لوح خود با اهدای خون به کمک بیماران شتافتند.
کد خبر: ۱۳۴۵۷۳۵

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ،  دکتر نقی تقوائی با تاکید بر نقش سفیران اهدای خون در ترویج فرهنگ اهدای خون اظهارداشت: با اهدای هر کیسه خون می شود جان سه نفر را نجات داد و این اداره کل همیشه از همراهی و ظرفیت هنرمندان در زمینه ترویج فرهنگ اهدای خون بهره برده است که کمال تقدیر و تشکر را از آنان داریم.

وی دنیای کنونی را عصر دیجیتال دانست و افزود: در این اوضاع و احوال عصر کنونی باید از ظرفیت فضای مجازی در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون استفاده کنیم و لذا هنرمندان، ورزشکاران و شخصیت های محبوب و مردمی می توانند نقش بزرگی در این زمینه ایفا کنند.

مهدی قانع بازیگر و مجری توانمند و همچنین عباس ملازینلی مشاور فرهنگی شهردار یزد در گفتگوهای جداگانه بر اهمیت اهدای خون تاکید کردند و اهدای خون را وظیفه همگان دانستند و از مردم درخواست کردند برای نجات جان همنوع در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

نقی تقوائی در پایان مراسم با اهدای لوح سفیر اهدای خون که مزین به امضای مدیرعامل سازمان انتقال خون و همچنین منقش به آثار دریافتی از شرکت کنندگان در مسابقه قهرمان زندگی من به مهدی قانع و عباس ملازینلی از همراهی و همکاری این سفیر در زمینه ترویج فرهنگ اهدای خون تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است پس از مراسم مهدی قانع با اهدای خون بار دیگر به صف بخشندگان حیات پیوست و تصاویری از اهدای خون خود را در فضای مجازی انتشار داد.

اهدای خون کارکنان شرکت مدیریت تولید برق یزد 

همچنین به مناسبت هفته پدافند غیرعامل کارکنان شرکت مدیریت تولید برق یزد با هدف نجات جان همنوع، خون اهدا کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها