سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمان خبرداد: 

برگزاری نخستین جشنواره فیلم های 120 ثانیه ای بخش فرهنگ کار و تلاش در کرمان 

استاندار کرمان اعلام کرد:

مشارکت دولت و بنگاه‌های اقتصادی برای تکمیل اردوگاه حرفه‌آموزی کرمان

استاندار کرمان گفت:با کمک شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی استان برای تامین هزینه‌های اردوگاه حرفه‌آموزی کرمان و تکمیل بخش‌‌های این اردوگاه رایزنی کنیم و بخشی از اعتبارات را از طریق شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور پیگیری خواهیم کرد.
استاندار کرمان گفت:با کمک شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی استان برای تامین هزینه‌های اردوگاه حرفه‌آموزی کرمان و تکمیل بخش‌‌های این اردوگاه رایزنی کنیم و بخشی از اعتبارات را از طریق شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور پیگیری خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۳۴۴۹۴۶
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛علی‌زینی‌وند،در جلسه بررسی رفع موانع و مشکلات راه‌اندازی اردوگاه حرفه‌آموزی (کبوترخان) کرمان که باحضوررئیس کل دادگستری کرمان،فرمانده انتظامی استان،معاون سیاسی استاندار،فرماندار رفسنجان و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در محل این اردوگاه برگزار گردید،اظهار داشت:عمده کار مرکز نگهداری معتادان متجاهر است که تاثیر مستقیم در کاهش جرائم دارد.

وی با بیان اینکه اکثر افراد زندانی به نوعی با مواد مخدر مرتبط هستند و بخشی از سرقت‌ها به واسطه اعتیاد است ادامه داد:معتادان متجاهر در شهر هم کرمان چهره ناگواری ایجاد کرده‌اند، ضمن اینکه بلاتکلیف ماندن اردوگاه، سرمایه زیادی را بلااستفاده گذاشته است.

زینی‌وند،اظهار داشت:آب،برق و گاز این اردوگاه باید در ابتدا تعیین تکلیف شود،هیچ اولویتی مهمتر از راه‌اندازی اردوگاه حرفه آموزی کبوترخان وجود ندارد و سپس باید درباره اینکه چه رشته‌هایی در آن آموزش داده شود،تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد:با کمک شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی استان برای تامین هزینه‌های اردوگاه و تکمیل بخش‌‌هایی رایزنی کنیم و بخشی از اعتبارات را از طریق شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور پیگیری خواهیم کرد.
 
 یدالله موحد،رئیس کل دادگستری استان این‌ اردوگاه را از ضرورت‌های امنیتی استان دانست و تاکید کرد:در فاز‌بندی و تکمیل این اردوگاه تردید نباید کرد.

سردار ناظری،فرمانده انتظامی استان کرمان نیز احیای این مجموعه را برای نگهداری معتادان متجاهر و تاثیرگذاری آن در کاهش جرائمی از جمله سرقت لازم دانست و گفت:برای بازگشت بهبودیافتگان به زندگی‌،زمینه اشتغال آنها را در محیط‌های اردوگاهی در قالب کارگاه‌ها ایجاد کنیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این جلسه عنوان کرد:کرمان به واسطه قرارگیری در مسیر ترانزیت مواد مخدر،صدمات جبران‌ناپذیری را از این مسئله می‌خورد.

محمدی ادامه داد:بودجه‌های استان در حوزه مقابله با مواد مخدر کفایت نمی‌کند و لازم است که به صورت ملی دیده شود.

 وی ایجاد مهارت و اشتغال برای بهبودیافتگان مواد مخدر را در جلوگیری از بازگشت آنها به این مسئله موثر دانست.

دبیرشورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر استان همچنین گفت: عملیات احداث اردوگاه حرفه‌آموزی (کبوترخان) کرمان از سال ۷۹ آغاز شده،اما به دلالیل متعدد و کمبود اعتبارمعطل مانده و زیرساخت‌ها و امکانات آن در حال فرسوده شدن است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها