پس از راه اندازی وب سایت خود، میبایست اقدام به خرید هاست نمایید. برای صاحبان وب سایت هایی که تازه شروع به کار کرده اند و بازدید کننده زیادی ندارند، هاست اشتراکی انتخاب مناسبی است.
کد خبر: ۱۳۴۴۸۲۸
 
تخفیف ویژه جهت خرید هاست از صباهاست
 
 
پس از راه اندازی وب سایت خود، میبایست اقدام به خرید هاست نمایید. برای صاحبان وب سایت هایی که تازه شروع به کار کرده اند و بازدید کننده زیادی ندارند، هاست اشتراکی انتخاب مناسبی است.

با این نوع میزبانی، سایت شما یک سرور فیزیکی را با یک یا چند وب سایت دیگر به اشتراک می گذارد. هاست اشتراکی نسبت به سرور مجازی و سرور اختصاصی هزینه پایین تری دارد.

هاست ویندوز، نوعی از میزبانی وب سایت است که از سیستم عامل ویندوز استفاده می کند. در صورتیکه وب سایت شما با استفاده از زبان برنامه نویسی ASP.NET ایجاد شده است و یا قصد استفاده از کنترل پنل پلسک را دارید، هاست ویندوز برای شما مناسب است.

در هاست لینوکس، از سیستم عامل لینوکس استفاده می گردد. در صورتیکه قصد استفاده از کنترل پنل محبوب cPanel  را دارید، هاست لینوکس برای وب سایت شما مناسب است. برای وب سایت هایی که با وردپرس طراحی شده اند و یا در طراحی آنها از زبان برنامه نویسی PHP استفاده شده است، هاست لینوکس بهترین گزینه است.

هاست لینوکس نسبت به هاست ویندوز از محبوبیت بیشتری برخوردار است. سرعت، امنیت، منابع سخت افزاری و آپ تایم بالا از ویژگی های مهمی هستند که در هنگام خرید هاست میبایست مورد توجه قرار گیرند.
 
 
تخفیف ویژه جهت خرید هاست از صباهاست
 

صباهاست با ارائه پلن های مختلف برای هاست ویندوز و لینوکس و با بهره گیری از قوی ترین منابع سخت افزاری و پشتیبانی 24 ساعته و ویژگی هایی همچون آپ تایم نزدیک به 100%، ترافیک نامحدود، waf اختصاصی و فایروال اختصاصی؛ سرعت و امنیت وب سایت شما را فراهم می نماید.

هاست ویندوز صباهاست با کنترل پنل قدرتمند Plesk Onyx ارائه می گردد. از ویژگی های با اهمیت هاست لینوکس صباهاست می توان به وب سرور لایت اسپید اشاره کرد که باعث افزایش سرعت و عملکرد وب سایت شما می گردد.

سرورهای صباهاست در بهترین دیتاسنترهای ایران و آلمان از جمله هتزنر واقع شده اند. درصورتیکه مخاطبین وب سایت شما در خارج از ایران قرار دارند، استفاده از هاست ویندوز و هاست لینوکس خارج از ایران برای افزایش سرعت سایت پیشنهاد می گردد.

در صورتیکه ترافیک وب سایت شما از داخل ایران است، برای برقراری ارتباط سریعتر بین سرور و مرورگر بازدید کننده، بهتر است از سرورهای درون ایران استفاده کنیم.

در جشنواره پاییزی صباهاست، 29% تخفیف برای خرید هر یک از پلن های هاست ویندوز و لینوکس ایران و خارج از ایران برای شما در نظر گرفته شده است. مهلت استفاده از این تخفیف تا پایان آبان ماه است.
 
با خرید هر یک از پلن ها یک دامنه .ir رایگان به عنوان هدیه به شما اعطا می گردد. برای استفاده از تخفیف های ویژه صباهاست، کد تخفیف HOST-FALL-SALE را در  قسمت کوپن تخفیف وارد نمایید. از تخفیف فوق می توانید برای تمدید سرویس فعلی استفاده نمایید.

در صورتیکه به منابع بیشتری همچون سی پی یو، هارد و غیره برای وب سایت خود نیاز دارید، می توانید از پلن های حرفه ای هاست ویندوز و لینوکس استفاده نمایید.

همچنین در صورتی که صباهاست را به عنوان هاست جدید خود انتخاب کرده اید، مراحل انتقال سایت به سادگی و رایگان از طریق تماس با پشتیبانی انجام می گردد.
 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها