رییس شورای شهر بوشهر گفت؛

خروج مشاغل آلاینده و مزاحم شهری به خارج از شهر

رییس شورای شهر بوشهر گفت در شهر بوشهر با مجموعه های آلاینده و مشاغل مزاحم شهری مواجه هستیم که سلامت و امنیت شهروندان را به خطر انداخته و خروج آنها از شهر بوشهر ضروری است
کد خبر: ۱۳۴۲۴۶۵

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر؛ رییس شورای شهر بوشهر گفت در شهر بوشهر با مجموعه های آلاینده و مشاغل مزاحم شهری مواجه هستیم که سلامت و امنیت شهروندان را به خطر انداخته و خروج آنها از شهر بوشهر ضروری است.

جعفر پورکبگانی در نشست اعضای شورا با مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر گفت خدمات بندری در کوی صلح آباد که بخشی از کانال ساحل شرقی ما را تصرف کرده ، صنایع لنج سازی ، کارخانه رنگ سازی که حوادثی قبلا در آنها اتفاق افتاده و حتی ملی نفتکش که هم‌ سیما و منظر ساحل ما را نازیبا کرده و مشکلات زیست محیطی ایجاد کرده و آلودگی دریا و شنا گاههای ما، تا کنون محیط زیست به عنوان متولی اصلی چه اقداماتی در کنار سایر دستگاهها انجام داده است.
وی افزود در حالی که محیط زیست در بحث حفاظت از جنگلهای شمال و دریاچه ارومیه پیش قدم بود اما در بوشهر همچنین چیزی نمی بینیم .
پورکبگانی تصریح کرد در بحث جمع آوری و ساماندهی سگهای بلاصاحب ما قول دادیم تا پایان سال بتوانیم اقدامات خوبی انجام بدهیم و انتظار داریم محیط زیست طبق دستور العمل و کارگروهی وجود دارد در کنار مدیریت شهری باشد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها