نایب رییس شورای شهر بوشهر گفت: نتایج خوب دو تیم شاهین و ایران جوان باعث ایجاد شور و نشاط بسیار خوبی در جامعه شده و هر گاه این تیمها حمایت شدند خوش درخشیدند و امیدواریم در ادامه فصل شاهد نتایج خوب این دو تیم محبوب بوشهری باشیم...
کد خبر: ۱۳۲۲۶۵۳

نایب رییس شورای شهر بوشهر گفت: نتایج خوب دو تیم شاهین و ایران جوان باعث ایجاد شور و نشاط بسیار خوبی در جامعه شده و هر گاه این تیمها حمایت شدند خوش درخشیدند و امیدواریم در ادامه فصل شاهد نتایج خوب این دو تیم محبوب بوشهری باشیم.

مهرزاد آسایش در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا گفت ما در شورای پنجم در زمان تدوین بودجه سال ۱۴۰۰ برنامه زمان بندى پروژه ها در امور عمرانی تدوین کردیم و تقویم اجرایی پروژه ها به تصویب رسید اما با گذشت سه ماه از سال تا کنون اقدامی در برخى از پروژه ها نگرديده است.

وی افزود به طور نمونه پارک محله ای شهید فشنگ ساز که اعتبار ۸۰۰ میلیون اختصاص داده شد و متولی کار شهرداری منطقه یک است اما این شهرداری تاکنون فعاليتى در اين خصوص انجام نداده است و می گوید پروژه مشکل حقوقی دارد این یکی از ١١٩ پروژه ای است که شوراى پنجم تصویب كرده است و بيم آن دارم که در پایان سال بگویم نشد و اعتبار اين پروژه جابجا شود.

آسایش خاطر نشان کرد مورد دیگر احداث دو زمین چمن در باغ زهرا و خیابان خیبر می باشد که با پیشنهاد شهرداری و مبلغ اعتبار ۵ میلیارد ریالی تصویب کردیم و قرار بود طى سه ماه اول سال عملیات اجرایی آنها آغاز و به بهره برداری برسد که تا امروز محقق نشده است.

نایب رییس شورا با اشاره به پروژه تکمیل فضای سبز نیایش با مبلغ ۵۰۰میلیون تومان گفت این پروژه تا کنون اجرا نشده است در حالی که در زمینه بودجه با پیگیریهای خوب جناب شهردار که جای تشکر دارد مبلغ قابل توجهى جذب شده است اما شاهد انجام فراخوان مناقصه و اجرای پروژه های تدوین شده نیستیم.

وی تصریح کرد یکی از برنامه آسفالت معابر است که مبلغ ٢٠ میلیارد تومان در بودجه۱۴۰۰ به آن اختصاص داده شده درخواست دارم شهرداری اقدامات و برنامه عملياتى خود در این زمینه به شورا اعلام کند .
آسایش در پایان گفت با توجه به تدوین برنامه عملیاتی پروژه ها انتظار داریم شهرداری هر چه سریعتر عقب ماندگی زمانى خود را جبران کند و شاهد استارت پروژه های عمرانی در نقاط مختلف شهر باشیم.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها