جشن تولد سعید عزت‌اللهی در اردوی تیم ملی برگزار شد

خط و نشان برای بیرو و دیگران!

روز دهم مهرماه تولد سعید عزت‌اللهی بود ولی بازیکنان تیم‌‌ملی با تاخیر برای این بازیکن تولد گرفتند.
کد خبر: ۱۳۴۱۴۷۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، علت هم حساسیت بازی با امارات بود. ملی‌پوشان تصمیم گرفتند بعد از بازگشت از امارات و در فرصتی خوب، برای این بازیکن تولد بگیرند. آنها قبل از مراسم هم نقشه‌های لازم را کشیدند. قرار شد بیرانوند دست این بازیکن را از پشت بگیرد تا بعد از فوت کردن شمع، حسابی او را کیک مالی کنند. بیرانوند با خنده می‌گوید: «ویدئوی تولد را دیدید؟ قشنگ نبود؟(خنده)»

بی‌شک ویدئوهایی که از تولد این بازیکن منتشر شد یکی از خنده‌دارترین ویدئوهای تیم‌ملی بود. بازیکنان بعد از فوت شدن شمع‌ها توسط سعید با طمانینه شمع‌های کیک را برداشتند. سردار آزمون، بیرانوند، کریم انصاری‌فرد، احسان حاج‌صفی و علیرضا جهانبخش بازیکنانی بودند که در کیک مالی کردن سعید نقش داشتند. ابتدا حاج‌صفی و جهانبخش کیک را به صورتش کوبیدند و بعد بیرانوند سینی کیک را با قدرت بیشتر به صورت سعید زد.
در ادامه سردار و جهانبخش به شوخی به بیرانوند می‌گفتند: «آخه این چه کاریه کردی؟» عزت‌اللهی می‌خندد و می‌گوید: «به بچه‌ها گفتم این بازی برگشتی هم دارد. ان‌شاا...برای تک‌تک آنها در بازی برگشت جبران می‌کنم.» او درباره کیک مالی شدن خودش چنین نظر می‌دهد: «شوخی بچه‌ها بود. البته می‌دانستم قرار است این کار را کنند و ان‌شاا... بعدا جبران می‌کنم. کاری هم از دستم برنمی‌آمد!»
نکته جالب اما حرکت اسکوچیچ بود. سرمربی تیم‌ملی هم اضافه کیک‌هایی را که جهانبخش از سر و صورت سعید عزت‌اللهی جمع کرده بود، با قدرتی حتی بیشتر از دست بیرانوند، به سر این بازیکن کوبید تا تولدش را تبریک بگوید! پیش از سعید، یک بار هم این اتفاق برای سامان قدوس افتاد. در اردوی شهریورماه تیم‌ملی بازیکنان صورت این بازیکن را هم کیک مالی کردند اما نه به اندازه کار اکشنی که با سعید عزت‌اللهی انجام دادند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها