در مقاله آیا تکنولوژی و روش های طراحی سایت فروشگاهی بر قیمت آن تاثیر گذار است؟ سعی شده تا توضیحات مختصری برای تکمیل اطلاعات قبل از ایجاد سایت فروشگاهی ارائه شود. در ابتدای این مبحث به روش های استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در سایت فروشگاهی، آشنا شده و در ادامه با روش های طراحی سایت فروشگاهی و قیمت طراحی سایت آشنا می شویم.
کد خبر: ۱۳۴۰۹۷۱

آیا تکنولوژی و روش های طراحی سایت فروشگاهی بر قیمت آن تاثیر گذار است؟

تکنولوژی در روش های طراحی سایت فروشگاه


برای طراحی سایت فروشگاهی در ابتدا احتیاج به خرید دامنه و هاست مناسب برای سایت فروشگاهی نیاز دارید. با تکنولوژی در روش های طراحی سایت فروشگاهی به راحتی می توانید از سرورها و دامنه های متفاوت برای ارائه خدمات بهتر در فروشگاه اینترنتی بهره ببرید.

انتخاب وب سرور مناسب با سایت : وب سرور برای میزبانی سایت فروشگاهی شما مورد استفاده قرار میگیرد. کلیه فایل های رسانه ای، پایگاه های داده، جاوا اسکریپ، فایل های HTML ، فایل هایPHP برروی این سرور ذخیره میشوند. مدیریت سرور کار خاصی بوده و توسط ارائه دهنده وب سایت ارائه می شود.

ابزارهای وب که برای طراحی ظاهری سایت اینترنتی، استفاده میشود.

سیستم پایگاه داده در طراحی سایت: این قسمت برای ذخیره اطلاعات و خدمات سایت مانند: توضیحات، تصویر، قیمت ها، جزئیات و فروش استفاده میشود.

نام دامنه سایت فروشگاهی: بهتر از است از عنوان تجاری خود برای دامنه سایت فروشگاهی استفاده نمایید. این امر رتبه بندی بهتری برای فروشگاه اینترنتی شما به همراه خواهد داشت.


 
طراحی سایت فروشگاهی و فروش بیشتر محصولات!


طراحی سایت فروشگاهی به عبارتی شبیه به تأسیس یک شعبه دیگر در کسب و کار شما می باشد. با تأسیس فروشگاهای اینترنتی به راحتی می توانید محصولات خود را در 24 ساعت شبانه روز به فروش برسانید. برای جذب بیشتر مشتریان در سایت های فروشگاهی باید از اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش و عناصر بصری بهره برد. امروزه با افزایش فروشگاه های اینترنتی و تمایل و اطمینان کاربران برای خرید های اینترنتی تعداد وب سایت های فروشگاهی رو به افزایش می باشد. طراحی سایت فروشگاهی باید به گونه ای باشد تا در نگاه اول اطمینان مشتری را جلب کرده و در ادامه فرد را برای خرید از سایت اینترنتی ترغیب نماید.
 

آیا تکنولوژی و روش های طراحی سایت فروشگاهی بر قیمت آن تاثیر گذار است؟


قبل از طراحی سایت فروشگاهی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

-         قرار گرفتن سایت فروشگاه اینترنتی در اولین نتایج، جستجوگر گوگل یکی از اصلی ترین نکات بعد از طراحی سایت می باشد. رعایت اصول طراحی سایت حرفه ای و مشاوره سئو می تواند سئو مناسب برای سایت فروشگاهی شما ایجاد نماید. 

-         قبل از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی بازار هدف را شناسایی نمایید. و از دیدگاه مشتریان به فروشگاه نگاه نمایید. این کار در طراحی بهتر سایت کمک بسزایی کرده و کاربری سایت فروشگاهی را به صورت چشم گیری افزایش میدهد.
 


امکانات لازم برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی

 

-         دسته بندی محصولات : دسترسی به کلیه محصولات در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

-         امکان ساخت اکانت از طریق تلفن و ایمیل (ثبت نام کاربر) : از برگه های ثبت نام کوتاه ولی کاربردی استفاده نمایید. سعی کنید از صفحه هایی ثبت نام سایت فروشگاهی به صورت مرحله به مرحله استفاده نمایید.

-         امکان مقایسه محصولات با یکدیگر

-         لیست علاقه مندی ها

-         امکان اعمال قیمت متفاوت برای افراد خاص

-         اعمال تخفیف به محصولات بارگذاری شده
 
-         بازاریابی B2B

-         یکسان سازی محصولات در برنامه حسابداری و انبار داری

-         اطلاع از خرید از طریق تلفن یا ایمیل

-         طراحی سایت ریسپانسیو: با استفاده مختلف از تبلت یا گوشی ، لب تاب و مانیتور بهتر است سایت قابلیت نمایش درست در تمامی نمایشگرها را داشته باشد.

-         قابلیت اتصال به درگاه بانکی : در ایجاد سایت های فروشگاه اینترنتی جلب اعتماد برای مشتری ها از جمله نکات مهم است. استفاده از درگاهSSP  امنیت اطلاعات مشتریان را افزایش میدهد.

-         امکان فیلتر کردن محصولات بر اساس علایق مشتری

-         روش خرید و ارسال : به مشتری امکان انتخاب تاریخ دریافت، بسته بندی متفاوت و ساعت تحویل خرید اینترنتی از سایت فروشگاهی خود را بدهید.

-         قابلیت ثبت نظر ، امکان ثبت نظر : به مشتری اجازه دهید به راحتی محصولات مورد علاقه را با هم مقایسه نمایند و نظرات راجب به استفاده از محصولات را بازگو نمایند. این کار باعث ایجاد حس آرامش و امنیت در ذهن افراد میشود.

-         چاپ خوکار فاکتور سفارش، ارسال فاکتور به ایمیل خریدار : ایجاد فاکتور برای هر دو طرف مناسب می باشد هم خریدار که به راحتی به لیست محصولات خریداری شده از سایت اینترنتی فروشگاهی دسترسی داشته باشد. همچنین مسئول سایت تا به راحتی بتواند محصولات خریداری شده از سایت را، جمع آوری و ارسال نماید.

آیا تکنولوژی و روش های طراحی سایت فروشگاهی بر قیمت آن تاثیر گذار است؟
 
هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی چه مقدار است؟


آیا تکنولوژی و روش های طراحی سایت فروشگاهی بر قیمت آن تاثیر گذار است؟ در جواب این سوال باید گفت: بله. هرچه طراحی سایت جذاب تر و کیفیت طراحی بالاتر باشد به قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی اضافه خواهد شد. در اصل می توان گفت قیمت طراحی سایت فروشگاهی با خدمات و امکانات ارائه شده سنجیده میشود. هزینه طراحی سایت با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا ، رعایت استانداردهای برنامه نویسی، حفظ کیفیت تعیین میشود. هزینه طراحی سایت ممکن است از صد هزار تومان تا چند میلیون متغییر باشد.
 


مراحل طراحی سایت فروشگاهی چگونه است؟

 

در ابتدا کارفرما باید تصاویر و کاتالوگ های محصولاتی که قرار است در سایت فروشگاهی خود بار گذاری نماید را به مدیر طراحی سایت تحویل دهد. بعد از نیازسنجی های انجام شده طراح گرافیک اقدام به طراحی سایت نموده و طرح های اولیه را به کارفرما نمایش میدهد. بعد از تایید طرح های گرافیکی ، به قسمت برنامه نویسی و کدنویسی ارسال شده و در نهایت برای تایید نهایی روی اینترنت بارگذاری خواهند شد. در صورتی طرح از طرف کارفرما مورد تایید نباشد اعمال تغییرات و انجام طراحی به تعداد نا محدود رایگان است.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها