گزارشی از پشت صحنه مجموعه «شبکه کوچک» همراه گفت‌ و‌ گو با عوامل آن

قصه‌های یک شبکه جادویی

روایت آزاده پورمختار از حضورش در «شبکه کوچک»؛

حیوانات دوست‌داشتنی «شبکه کوچک»

«شبکه کوچک» عنوان یکی از تازه‌ترین برنامه‌های شبکه نسیم است که به کارگردانی امیر سلطان‌احمدی و تهیه‌کنندگی مسعود صفوی روی آنتن این شبکه رفته است. این مجموعه تولید مرکز پویانمایی صبا است و در فرمت عروسکی، رئال، انیمیشن در گونه کمدی، کمدی هارور، موزیکال و فانتزی برای همه رده‌های سنی تولید شده است.
کد خبر: ۱۳۴۰۳۱۷

آزاده پورمختار که از عروسک‌گردانان و صداپیشه‌های قدیمی این عرصه است و با کارهایی مثل «زی‌زی گولو»، «هادی و هدی»، «خونه مادربزرگه»، «مدرسه موش‌ها» و... او را می‌شناسیم، در شبکه کوچک به عنوان مشاور پروژه حضور دارد.

او درباره «شبکه کوچک»با اشاره به تفاوت ساختار آن به جام جم گفت: زمانی که طرح این کار رارا خواندم، متوجه شدم که این مجموعه با بقیه کارهایی که در تلویزیون دیده‌ایم فرق می‌کند و همین برای من جذاب بود. طرح اولیه هم ویژگی‌های جالبی داشت، این که عده‎‌ای عروسک که از حیوانات هستند وارد یک شبکه می‌شوند و آن را می‌گردانند، موضوعی است که به نظرم جذاب بود و باعث شد تا به عنوان مشاور در کنار پروژه باشم.

پورمختار در ادامه همچنین از وظایف مشاور یک پروژه این چنینی گفت و افزود: صحبت در مورد ساخت عروسک‌ها، شخصیت‌ها، دکور و موارد مختلفی که در این فضا اهمیت دارند یکی از اتفاقاتی است مشاور با کارگردان و عوامل گروه آن را پیش می‌برد تا به نتیجه مطلوبی برسند.

او همچنین از کیفیت متمایز نورپردازی، دکور، صدا پیشگی و اتفاقات مختلف این شبکه با دیگر برنامه‌های این چنینی گفت.

 قصه این سریال حول محور راه اندازی یک شبکه تلویزیونی توسط تعدادی عروسک و پسر جوانی به نام سهراب شکل گرفته است. عروسکها به سهراب کمک میکنند که شبکه خودش را داشته با شد. در ادامه شخصیت سهیلا به عنوان خواهر سهراب به این گروه ا ضافه می شود. «شبکه کوچک» هر شب ساعت 19 روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

فاطمه شهدوست/جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها