ایران در زمینه تسلیحات نقطه زن قدرت برتر جهان است

جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ایران در زمینه ساخت تسلیحات نقطه زن قدرت برتر جهان است و در بخش قایق‌های تند رو و توانمندی‌های نظامی آن با اختلاف بسیار زیاد اول جهان هستیم.
کد خبر: ۱۳۳۹۵۵۰
ایران در زمینه تسلیحات نقطه زن قدرت برتر جهان استبه گزارش جام جم آنلاین کردستان، در آستانه اربعین حسینی و چهارمین روز هفته دفاع مقدس محفل شعرگل واژه‌های عاشورایی و دفاع مقدس با رونمایی از کتاب" ساعت هفت" سروده‌های آیینی و دفاع مقدسی شاعره کردستانی "طاهره تختی" در محل سالن شماره 2 پردیس سینمایی بهمن سنندج با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دوران کرونا به همت و همکاری حوزه هنری کردستان و سازمان بسیج هنرمندان سپاه بیت‌المقدس استان برگزار شد.
 
سردارمدنی جانشین سپاه بیت‌المقدس کردستان در این مراسم هنر را مهم‌ترین ابزار در پیوند نسل‌ها دانست و اظهار کرد: هنرمندان شاعر که به زیبایی در سروده های خود، هنرمندانه روایت گر حماسه آفرینی فرزندان این مرز و بوم و عشق و علاقه مردمان این سرزمین به موضوعات دینی هستند.

وی گفت: حماسه 8 سال دوران دفاع مقدس با گذشت 4 دهه هنوز ناگفته‌های بسیاری دارد که با بازگویی آن هزاران منظومه بلند را می‌توان سرود.

مدنی ادامه داد: ما در جنگ هشت ساله شاهد اتفاقاتی بودیم که بازگویی آن برای نسل جوان و آینده‌گان مایه افتخار خواهد بود.

وی در این زمینه تصریح کرد: در دوران 8 ساله جنگ تحمیلی بیش از 80 کشور از رژیم بعث عراق حمایت کردند و ما از 32 کشور که اجیر رژیم بعث بودند در این دوران اسیر داشتیم.
 
جانشین سپاه بیت‌المقدس افزود: در کنار این موضوع مسئله مهم تعیین مرز با کشور عراق که با مشکل روبرو شده بود مشخص و تمامی حق وحقوق ملت ایران در این زمینه بدون کم وکاست مورد پذیرش عراق و مجامع بین‌المللی قرار گرفت.
 
وی با بیان توانمندی‌های کشور در زمینه‌های مختلف علمی و نظامی گفت: ما در کنار توان علمی بالایی که در بخش‌های مختلف از جمله پزشکی کسب کرده‌ایم در زمینه نظامی هم به نقطه‌ای رسیده‌ایم که به عنوان یک قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی معرفی شده‌ایم.
 
سردار مدنی ادامه داد: در بخش تسلیحات نقطه زن امروز ما  قدرت برتر جهانی هستیم و در بخش قایق‌های تند رو و توانمندی‌های نظامی آن با اختلاف بسیار زیاد اول جهان هستیم.

وی پیروزی در دوران دفاع مقدس و کسب جایگاه فعلی کشور را در کنار توجه حضرت باریتعالی و هدایت‌های فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) حاصل وحدت ملت دانست و تصریح کرد: عشق، ایمان و باور به توانستن و بهره‌مندی از توان داخلی از مهم‌ترین مؤلفه‌های موفقیت این ملت است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها