مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز

برگزاری مسابقه کتابخوانی بابانظر در البرز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری مسابقه کتابخوانی بابا نظر به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۸۹۳۵
برگزاری مسابقه کتابخوانی بابانظر در البرزبه گزارش جام جم آنلاین البرز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، مسابقه کتابخوانی بابا نظر به مناسبت هفته دفاع مقدس از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه فرهنگی هنری سپهر مهر و ماه برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: این مسابقه کتابخوانی با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر مردم با خاطرات و رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود و از علاقه مندان دعوت می کنم در این برنامه فرهنگی و ارزشی بسیار ارزشمند شرکت کنند.
 
ناصر مقدم افزود: مهلت شرکت در این برنامه از ۳۱ شهریور تا ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۰ است و نتایج قرعه کشی برگزیدگان آن ۲۰ مهر ۱۴۰۰ اعلام و به ۱۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی، هدیه نقدی تقدیم می‌شود.
علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مراجعه  و شرکت کنندگان نیز می‌توانند مشخصات خود را به همراه عنوان مسابقه و پاسخ صحیح که در مجموع یک عدد ۱۰ رقمی است را تا ۱۰ مهر ۱۴۰۰ به شماره واتساپ دبیرخانه مسابقه کتابخوانی (۰۹۱۰۶۸۵۳۴۸۵) ارسال کنند.  
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها