قطب‌‎الدین صادقی از جزییات حضورش در سریال «سنجرخان» گفت؛

از نظارت کیفی تا بازی در نقش سردار رشید

قطب‌الدین صادقی، بازیگر و ناظر کیفی سریال «سنجرخان» از تغییراتی که در دیالوگ‌ها، لباس، دکور و بخش‌های مختلف این مجموعه ایجاد کرد، گفت.
کد خبر: ۱۳۳۷۶۹۹

سریال سنجرخان به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی سعید جلالی از مجموعه‌های استانی است که تازگی خبر ادامه تصویربرداریش بعد از مدتی وقفه از روزهای آتی منتشر شد. قطب‌الدین صادقی در این مجموعه علاوه بر نقش سردار رشید، به عنوان ناظر کیفی هم در کار حضور دارد. او در گفت‌و‌گو با جام جم ابتدا درباره نقشش بیان کرد: سردار رشید آخرین سردار بزرگ از دودمان اردلان است. او آدم بسیار بزرگی است که شخصیت ویژه‌‌ای دارد و همچنین نقشه‌های دور و درازی هم برای مبارزه با ظلم در سرش کشیده است.

صادقی همچنین با اشاره به تغییراتی که به عنوان ناظر کیفی در این سریال انجام داده، افزود: من در خیلی از بخش‌های سناریو، اعمال نفوذ و چون اشتباه تاریخی داشت آنها را تصحیح کردم. همچنین از آنجا که آقای لطیفی هم در جریان اطلاعاتی که در این فضا داشتم، بود هر پیشنهادی را که داشتم می‌پذیرفت. من حتی بازیگر عوض کردم و در همه بخش‌ها حواسم به این بود که اشتباهی رخ ندهد، ماجرایی برعکس یا با خطا تعریف نشود، جایی ناخواسته به کردها و اعتقادات‌شان توهینی نشود و موارد دیگری که جزو کار ناظر کیفی است.

این سریال حدود 80 لوکیشن متنوع دارد که تصویربرداری کار در اغلب این لوکشین‌ها به پایان رسیده و بخش‌های پایانی آن هم به زودی به سرانجام می‌رسد.

فاطمه شهدوست/جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها