سلام دوباره به آسیا و تماشاگران ؛

 این استقلال آن استقلال نیست!/ آبروریزی در غرب آسیا!

نمایندگان ایران از فردا شب کار خود را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آغاز می کنند.
کد خبر: ۱۳۳۷۱۴۴

به گزارش جام جم آنلاین ، دو نماینده فوتبال برتر ایران یعنی پرسپولیس و تراکتور فردا شب مقابل حریفان خود به میدان می روند. البته واضح به نظر می رسد سرخ های پایتخت نسبت به سرخ های تبریزی کار راحت تری پیش رو دارند. حریف آنها نام جالبی دارد؛ استقلال تاجیکستان....

 

استقلال از نوع قرمز

استقلال تاجیکستان بر خلاف همنام ایرانی خود قرمز پوش است.دیدار دو تیم پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان در پایتخت این کشور یعنی دوشنبه برگزار خواهد شد. دیدار از ساعت 19:30 آغاز می شود. یک نکته بسیار بسیار جالب در رابطه با این مسابقه وجود دارد و آن هم این است که بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تقریبا یک سال و نیم با حضور تماشاگر در ورزشگاه بازی می کنند.

نکته بسیار مهم دیگر درباره تیم استقلال تاجیکستان است. اگر فکر می کنید این تیم ضعیف و دست و پا بسته است سخت در اشتباهید. این تیم در مرحله گروهی بالاتر از تیم پولدار و پرنفوذ الهلال عربستان قرار گرفت. نکته جالب تر هم این است که همین الهلال چهار بر یک مقابل استقلال تاجیکی ها شکست خورد. خلاصه اینکه در قدرت تیم نماینده کشور همزبان ما یعنی تاجیکستان همین بس که بدانیم این تیم در مرحله درگروهی و با حضور تیم هایی از عربستان و امارات صدرنشین شد و صدرنشین صعود کرد.

اما هر چه باشد پرسپولیس قهرمان پنج باره لیگ برتر است و در چند سال اخیر دو بار به فینال آسیایی صعود کرده بنابراین دلیلی برای ترس از استقلال قرمزپوش کشور تاجیکستان وجود ندارد.

کمال کامیابی‌نیا و علی شجاعی و مهدی خانی غایبان سرخ ها در دیدار با استقلال هستند. سومی به تازگی دستش شکسته. کمال هم طبق معمول مصدوم است و شجاعی هم هنوز بهبود نیافته است.

 

تراکتورِ بینوا...

حیف از تیم تراکتور که با این حجم از هواداران این چنین درگیر کوهی از حاشیه ها و بحران های داخلی باشد.

این تیم با چنین مشکلات داخلی فردا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه پایتخت قطر به مصاف النصر عربستان می رود. خوب می دانیم که مصاف با تیم های عربستانی همیشه سخت بوده است. تراکتور یک سرمربی به نام فیروز کریمی دارد که در یک سال اخیر از او چیزی جز اظهارات جنجالی در رسانه ها ندیدیم. واقعیت این است که اصلا به خاطر نمی آوریم فیروز کریمی حداقل در یک دهه اخیر چه دستاوردی در فوتبال ایران داشته که حالا می خواهد تراکتور محبوب اما بحران زده را در آسیا به موفقیت برساند.

خیلی بد است که تراکتور به دلیل کمبود بازیکن فقط با 16 بازیکن راهی قطر شده است! این یعنی یک آبروریزی حداقل در سطح فوتبال غرب آسیا؛ جایی که رقبای عربستانی و اماراتی بازیکنان میلیون دلاری می خرند اما نمایندی بینوای ایران با 16 بازیکن راهی قطر می شود!

حداقل امیدواریم بازیکنان تراکتور در قطر به خوبی آبروداری کنند و نگذارند این حاشیه های اخیر کمر این تیم پرطرفدار تبریزی را در آسیا خم کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها