اجاره روزانه سوئیت و خانه مبله در تهران

اگر بخواهیم به مهم ­ترین، با امکانات ­ترین و شلوغ ­­ترین شهر ایران اشاره کنیم نام تهران در صدر همه شهرها قرار می­گیرد. این شهر مهم و تاریخی همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده و شاهد اتفاقات و حوادث بسیار مهمی بوده است. از تاجگذاری سیاستمداران تا جنگ، از پررنگ­ ترین رویدادهایی است که تاریخ این شهر به خود دیده است.
کد خبر: ۱۳۳۶۳۹۴
اجاره روزانه سوئیت و خانه مبله در تهران
 
شرایط اجاره روزانه خانه در تهران 

اگر بخواهیم به مهم ­ترین، با امکانات ­ترین و شلوغ ­­ترین شهر ایران اشاره کنیم نام تهران در صدر همه شهرها قرار می­گیرد. این شهر مهم و تاریخی همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده و شاهد اتفاقات و حوادث بسیار مهمی بوده است. از تاجگذاری سیاستمداران تا جنگ، از پررنگ­ ترین رویدادهایی است که تاریخ این شهر به خود دیده است. هم­ اکنون نیز به عنوان پایتخت، فعالیت ­های بسیاری در آن درحال انجام است. به واسطه تمام این رخدادها، آثار تاریخی زیبا با معماری ­های باشکوهی بجا مانده که به زیبایی شهر بیش از پیش افزوده ­اند. در کنار جاذبه‌­ های درون ­شهری، امکان و تفرجگاه­ های دیدنی بسیاری نیز در اطراف  شهر تهران قرار دارد که به جهت خوش آب و هوایی و سرسبزی که دارند به جذابیت­ های تهران افزوده ­اند. 

تهران از آن جهت که هم از لحاظ گردشگری، انجام برخی امور اداری و هم از لحاظ درمانی توریست ­پذیر است، در همه ایام سال همواره مملو از جمعیت است، به همین خاطر این نیاز احساس شده است که اقامتگاه ­های بسیاری نیز در دسترس قرار بگیرد تا مسافرانی که تهران را مقصد خود انتخاب کرده­اند مشکل محل اسکان نداشته باشند. گروه اتاقک یکی از مجرب ­ترین متخصصان این حوزه است که با استفاده از سامانه آنلاین آن، می­توانید به راحتی به مناسب­ ترین محل­های اقامت از جمله اجاره روزانه سوئیت در تهران، اجاره خانه مبله، اجاره روزانه آپاتمان و ... دست پیدا کنید. در ادامه به جاهای دیدنی تهران خواهیم پرداخت تا شما در سفر به تهران به خوبی با تفرجگاه ­ها و جاهای دیدنی این شهر بزرگ آشنا شوید.

دیدنی های زیبا و باشکوه تهران   

پل طبیعت

پل طبیعت با ارتفاع 40 متر از زیباترین پل ­های تهران و همچنین از پل ­های مهم خاورمیانه محسوب می­شود. این پل خاص متصل کننده پارک طالقانی و آب و آتش است که اولین پل غیرخودرویی ایران نیز به ­حساب می­آید. این پل دارای معماری منحصر بفردی است که در سه طبقه و بصورت مقاوم در برابر زلزله ایجاد شده است. بر بلندای این پل مناظر زیبایی به ثبت می­رسند، زیرا بر روی این پل می­توان به پارک طالقانی، پارک آب و آتش، فانوس دریایی پارک بنادر، گنبد مینا و غیره اشراف داشت.

دریاچه چیتگر؛ بزرگ­ ترین دریاچه مصنوعی ایران

در منطقه ­ای به مساحت 950 هکتار در غرب تهران فضایی بسیار زیبا به­ وجود آمده است که از جذاب­ ترین جاذبه ­های تهران شمرده می­شود. این فضای چشم ­نواز با آب و هوایی خوش، به دور از دود و آلودگی، امکانات تفریحی و تجاری بام­لند و ایران­ مال موجب شده است که اوقات مفرحی برای بازدید کنندگان این منطقه ایجاد شود. قایق­رانی، وسوارکاری، اسکیت و غیره از سرگرمی­هایی هستند که می­توانید در این پارک و در کنار دریاچه زیبا از آن­ها لذت ببرید.

کاروانسرای خانات

بنایی تاریخی و به­ یادگار مانده از عصرقاجار که محل تجارت بوده و معماری عصر قاجار بر در و دیوار آن خودنمایی می­کند. متاسفانه این کاروانسرا سال 1357 در یک آتش­ سوزی دچار آسیب شد که مورد بازسازی قرار گرفت. هم اکنون این محل طبق روال گذشته خود فعال است و محل کسب و تجارت صنف آجیل و خشک­بار فروشان است.

باغ ­موزه نگارستان

باغی بسیار زیبا و پر از رنگ که میتوان ساعت ­ها در آن نشست و از این همه زیبایی لذت برد. این باغ که جزو محبوب ترین جاهای دیدنی تهران است در واقع اقامتگاه تابستانی فتحعلی شاه قاجار بوده است که امروزه به شکل باغ­ موزه در آمده و آثار بزرگان هنر در آن به نمایش در می­آید. در این موزه می­توانید آثار اساتید بزرگی همچون کمال­الملک، ملک­الشعرای بهار، مجسمه­های مینیاتوری استاد جهانگیر ارجمند و استاد علی اسفرجانی را تماشا کنید. از جذابیت­ های دیگر باغ ­موزه محوطه بسیار دلنشین آن است که در بهار سرشار از سرسبزی و طراوت و در پاییز سراسر رنگ و شکوه است.
 
اجاره روزانه سوئیت و خانه مبله در تهران
برج میلاد؛ ششمین دکل مخابراتی جهان

اگر بخواهیم به یکی از شاخص ­ترین نمادهای مدرن و جدید تهران اشاره کنیم، بی­ شک برج میلاد در صدر لیست قرار می­گیرد. این برج زیبا که سومین برج بلند خاورمیانه نیز به­ حساب می­آید. علاوه بر اینکه یک برج مخابراتی است، در آن مجموعه­ های مفرح دیگری همچون مرکزخرید­های شیک، سالن­های مدرن سینما و کنسرت، آمفی­ تئاترهای بزرگ که هر ساله اجلاس­ ها و مراسمات مهمی در آن برگزار می­شوند، دارای فعالیت هستند. همچنین می­توانید بر فراز این برج بلند که ارتفاع آن 435 متر است در محوطه دیدباز آن، کلان ­شهر تهران را تماشا کنید. در این آسمان خراش باشکوه که در 12 طبقه فعالیت دارد، مجموعه رستوران و کافه ­های زیبایی نیز قرار گرفته که می­توانید اوقات لذت ­بخشی را در آن­ها سپری کنید.

آتشکده تخت رستم

برای دیدن این مکان تاریخی لازم است 20 کیلومتر در جاده شهریار­-تهران به سمت غرب بروید تا به روستایی به­ نام قجر برسید. این آتشکده که محل نگهداری آتش بوده است، از دو تخته تشکیل شده است. یکی از آن­ها برای برافروختن آتش و دیگری برای انجام آیین و مراسمات مورد استفاده قرار می­گرفته است. دیدن این مکان تاریخی برای طبیعت ­دوستان و علاقه­ مندان به طبیعت سرگرم­ کننده خواهد بود.

حرم شاه عبدالعظیم حسنی

اگر به سفر زیارتی علاقه دارید در سفرتان به تهران نیز می­توانید به زیارت شاه­عبدالعظیم حسنی بروید و از این سفر سیاحتی-زیارتی لذت ببرید. این مکان مقدس که در شهر ری واقع شده است از محبوبیت زیادی نزد دوست­ داران ائمه برخوردار است. ایشان از نوادگان امام حسن­مجتبی (ع) هستند. این بارگاه باشکوه در دوره­های مختلف مانند ایلخانی، صفوی و قاجار چندین بار مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. در این زیارتگاه، آرامگاه انسان­های مشهور بسیاری همچون ستارخان، شیخ محمد خیابانی، محمد قزوینی و ناصرالدین­ شاه قاجار قرار دارد.

در سفر به تهران می­توانید از امکان زیر نیز دیدن کنید:

کلیسای مریم مقدس
 
کلیسای سرکیس مقدس
 
مراکز خرید بام ­لند و ایران­مال
 
کاخ گلستان
 
کاخ سعدآباد
 
بام تهران
 
دربند و درکه
 
امامزاده صالح
 
باغ فردوس
 
.....
 
اجاره روزانه سوئیت و خانه مبله در تهران
کلام پایانی

تهران همواره در طول دوره­ های مختلف مورد توجه عوام و خواص قرار گرفته است. این شهر بزرگ در دوره ­های متفاوتی به عنوان پایتخت ایران معرفی شده و هم ­اکنون نیز در جایگاه مرکز حاکمیت و اداره ایران در حال فعالیت است. این شهر اگرچه شلوغ ­ترین و پرجمعیت ­ترین شهر ایران است و همین امر موجب آلودگی این کلان­ شهر شده است اما در اطراف خود مناطق خوش آب و هوای بی­نظیری دارد که پایتخت ­نشینان برای فرار از این دود و دم به آن­ها پناه می­برند و گردشگران زیادی نیز برای لذت بردن از این مناطق بار و بندیل سفر می­بندند و تهران را مقصد سفر خود قرار می­دهند.

وجود روستاه ی سرسبز، کوه­ های پوشیده از برف، چشمه ­ها و آبشارهای زیبا که باعث چهار فصل شدن این شهر شده­اند موجب شده که گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب کند. از طرفی تهران به­عنوان پایتخت از امکانات و امتیازات ویژه ­ای برخوردار است که باعث تمایز آن شده است. همه این عوامل موجب می ­شوند که این شهر بزرگ برای اسکان و پذیرایی از گردشگران  هتل ­ها، اقامتگاه ­ها و سوئیت ­های مناسب و با امکاناتی را فراهم کند تا بتواند پاسخگوی نیاز آن­ها باشد چراکه محل اسکان از مهم­ ترین دغدغه ­های مسافران به­ شمار می­رود.

یکی از حرفه­ ای­ترین مجموعه­ هایی که می­تواند در امر اسکان، بهترین خدمات را ارائه دهد مجموعه اتاقک است. اتاقک برای شما این امکان را فراهم کرده است تا قبل از سفر خود به تهران با صرفه ­جویی در زمان و هزینه برای اجاره سوئیت در تهران اقدام کنید و سفری راحت را تجربه کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها