یک تهیه کننده خبر داد؛

بررسی کودک و حریم خصوصی در رادیو

پویش ترازو در رادیو برگزار می‌شود

شنوندگان می‌توانند در پویش ترازو که روزهای سه‌شنبه در قالب برنامه پاسخگو در رادیو پخش می‌شود، شرکت کنند.
کد خبر: ۱۳۳۵۸۹۱

موسی نظری، یکی از تهیه کنندگان برنامه پاسخگو در این باره به جام جم می گوید: ما پویش ترازو را در برنامه پاسخگوی روزهای سه شنبه رادیو سلامت دایر کردیم و مخاطبان می توانند با شرکت در این پویش وزن شان را بدون پرداخت هزینه پایین بیاورند. در برنامه روزهای سه شنبه دکتر پیام فرحبخش فوق متخصص تغذیه و رژیم درمانی در برنامه حضور دارد و بی ام آی (شاخص توده بدنی) مخاطبان را محاسبه می کنند. یعنی شنوندگان می توانند به واسطه تماس تلفنی یا پیامک قد و وزن شان را اعلام کنند. همچنین اگر بیماری زمینه ای یا مشکلاتی هم دارند، عنوان کرده تا دکتر متناسب با شرایط شان بی ام آی را حساب کنند و تغذیه و رژیم مناسب به آن را در اختیارشان بگذارد.

وی ادامه می دهد: شنوندگان می توانند به راحتی و رایگان در پویش ترازو شرکت کرده و به راحتی وزن شان را به ایده آل نزدیک کنند. دکتر فرحبخش نکات لازم را به آنها می گوید و تاکید می کند چگونه غذا بخورند و چه مواد غذایی را مصرف کنند. کارشناس برنامه زهرا حاجی زاده است و روزهای سه شنبه از گروه سلامت و تغذیه رادیو سلامت روی آنتن می رود. برنامه ساعت 8 و 15 دقیقه به مدت 45 دقیقه پخش می شود.

برنامه پاسخگو فردا 15 شهریور ماه ساعت 15 به موضوع ناباروری در مردان اختصاص دارد و دکتر نوروزی متخصص اورولوژی پاسخگوی سئوالات شنوندگان است. روز سه شنبه 16 شهریور هم با حضور دکتر اسماعیلی داروساز به موضوع آنتی بیوتیک ها پرداخت می شود.

نوشین مجلسی/جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها