پیگیری جدی؛ مساله معیشت فرهنگیان در مجلس شورای اسلامی

نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگیان مطمئن باشند با وجود تنگناهای اقتصادی موجود، مجلس شورای اسلامی با جدیت پیگیر مساله معیشت آنان خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۳۵۶۲۵
پیگیری جدی؛ مساله معیشت فرهنگیان در مجلس شورای اسلامی به گزارش جام جم آنلاین لرستان: مرتضی محمودوند افزود: یقینا مجلس شورای اسلامی این مهم را مطالبه و امیدواریم آموزش و پرورش در دولت سیزدهم تحولی اساسی و بنیادین به معنای واقعی را تجربه کند.
 
وی ادامه داد: در برخی وزارتخانه و ارگان‌ها کارمندان با مدرک پایین‌تر، حقوق، مزایا و رفاهیاتی به مراتب بیشتر و بهتر از یک فرهنگی با مدرک دکتری دارند که اصلا قابل مقایسه نیست.
 
محمودوند اظهار کرد: چنانچه وزیر آمورش و پرورش، راه‌کاری منطقی و نتیجه بخش برای این مساله نداشته باشد راه به جایی نمی‌برد.
 
نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این وزارتخانه، دستگاهی بسیار مهم و در عین حال پرمشکل است که هر فردی نمی‌تواند به راحتی آن را اداره و مدیریت کند و شرایط جدید و شیوع کرونا نیز مشکلات را بیشتر کرده است.
 
وی گفت:  برخی نمایندگان ادوار، بیشتر وقت و انرژی خود را صرف دخالت‌های سهم خواهانه در آموزش و پرورش کرده‌اند و همین امر باعث شده تا نیروهای ضعیف و ناکارآمد  به کرسیهای مدیریتی برسند.

محمودوند اضافه کرد: در صورتی که اگر این افراد تلاش خود را برای حل مشکل مردم صرف می‌کردند امروز لرستان مقام نخست فلاکت و بیکاری کشور را نداشت.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها