پلمب ۱۷۱ واحد صنفی ناقض محدودیت‌های کرونا در خرم‌آباد

فرماندار خرم‌آباد گفت: ۱۷۱ واحد صنفی متخلف این شهرستان طی ۲ هفته گذشته به دلیل نقض محدودیت و رعایت نکردن پروتکل‌های مقابله با کرونا پلمب شده است.
کد خبر: ۱۳۳۵۵۹۲
پلمب ۱۷۱ واحد صنفی ناقض محدودیت‌های کرونا در خرم‌آبادبه گزارش جام جم آنلاین لرستان:  جعفر طولابی افزود: طی ۲ هفته گذشته که با اوج موج پنجم شیوع کرونا همراه بود محدودیت ها با تعطیلی گروه هایی از مشاغل اجرا شد و ۶۹۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفت که ۶۰۵ اخطار برای واحدهایی که برخی از پروتکل های بهداشتی را رعایت نکردند، صادر شد.
 
وی ادامه داد: در این راستا ۱۷۱ واحد صنفی پلمب، ۷۶ واحد متعهد به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و هشت واحد هم به دلیل فک پلمب به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
طولابی تصریح کرد: میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح عمومی مردم شهرستان کمتر از ۵۰  و بین اصناف بیش از ۷۰ درصد است.

وی ادامه داد: با توجه به روند شیوع کرونا، محدودیت ها متناسب با دستورالعمل ها اجرا می شود و تیم های بازرسی روزانه از مکان های مختلف بازدید می کنند.
 
طولابی بیان کرد: با توجه به شرایط شیوع بیماری و سرعت انتقال آن همه افراد رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، همچنین عدم شرکت در مراسم پر ازدحام را مد نظر داشته باشند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها