مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت گفت؛

پزشکی از راه دور را با رادیو تجربه کنید

برنامه "افق روشن" به تهیه کنندگی مرتضی میلانی به عوامل موثر بر سلامت اجتماعی و دستاوردهای این حوزه می پردازد و پاسخگوی مطالبات مردم در این حوزه است.
کد خبر: ۱۳۳۵۰۹۱

شهرام زین العابدینی، مدیر گروه سلامت اجتماعی درباره برنامه "افق روشن" به جام جم توضیح داد: مخاطبان می توانند این برنامه را روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به از رادیو سلامت هم بشنوند. ما در این برنامه به عوامل موثر بر سلامت اجتماعی و دستاوردهای این حوزه می پردازیم و از ساعت 9 و 10 دقیقه روانه آنتن رادیو سلامت می شود.

وی ادامه داد:در برنامه روز شنبه 13 شهریور موضوع پزشکی از راه دور را مورد بررسی قرار می دهیم. در این برنامه مهدی رضایی معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت و دکتر فاطمه نعمت اللهی رئیس انجمن تله مدیسین حضور دارند و در این باره صحبت خواهند کرد.

این مدیر گروه اظهار داشت: در این برنامه مستند گزارشی متناسب با موضوع مورد بحث داریم و گزارش مردمی از دیگر بخش های برنامه است که کارشناسان مختلف از نگاه شان به این موضوعات می پردازند. تلاش می کنیم مطالبات و نیازهای مردم را در این دو روز پاسخگو باشیم. همچنین در این دو روز با توجه به موضوع مورد بحث یک خبرنگار مختص حوزه خواهیم داشت و شنوندگان می توانند از زبان او شنونده موضوع باشند. به عنوان مثال اگر موضوع درباره اقتصاد سلامت است، خبرنگار اقتصادی خواهیم داشت و اگر درباره محیط زیست است میزبان خبرنگار اجتماعی هستیم. گوینده و مشاور برنامه فاطمه شهبازی است.

فاطمه عودباشی/جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها