به گزارش جام جم آنلاین، «شاه سادات» در توضیح این اقدام خود گفته به کارم افتخار میکنم؛ چون اگر یکی از وزرای فاسد بودم میلیونها دلار جمعآوری کرده و با آن ساختمانها و هتلهایی در آلمان یا دبی خریداری میکردم و الان نیازی به کارکردن نداشتم.

منبع: فارس
از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما
ذرهبین رسانههای ورزشی دنیا روی بازیکنان برجسته