یک زوج جوان امریکایی که برای دیدن و خرید یک خانه به محل رفته بودند با دیدن جنازه صاحب خانه نزدیک بود از ترس قالب تهی کنند.
کد خبر: ۱۳۳۴۴۲

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس لیندا چابوکس گالو، دلال معاملات ملکی میگوید: «به همراه جاستین و کالین مک کین برای دیدن خانهای که از مدتها پیش برای فروش توسط یکی از مشتریان به بنگاه سپرده شده بود رفتیم. من در هال خانه ایستاده بودم که ناگهان از داخل اتاقی که این دو زوج به درون آن رفته بودند صدای جیغ وحشتناکی بلند شد.»
لیندا گالو میافزاید فکر کردم همسر مک کین در اتاق یک موش مرده یا چیزی شبیه سوسک دیده است اما وقتی به داخل اتاق رفتم با کمال تعجب با جنازه صاحبخانه 55 ساله ملک، به نام لیندا اولیری مواجه شدم.
جنیفر کیچ رییس پزشکی قانونی منطقه راک کانتی امریکا پس از انجام کالبد شکافی به پلیس گفت اولیری نزدیک به سه هفته پیش درگذشته اما علت مرگ او هنوز مشخص نشده است. از آنجا که این زن میانسال در خانه تنها زندگی میکرده کسی از مرگ او مطلع نشده است.
در همین حال، آژانس املاک گالا کنت که برای خانه او مشتری برده بود به پلیس گفت نزدیک به دو ماه است که این زن خانه خود را برای فروش به آژانس املاک ما سپرده است.
او گفت زوج جوان مک کین اولین مشتریانی بودهاند که برای دیدن خانه به محل رفتهاند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها