افتتاح و کلنگ زنی ۵۳ طرح عمرانی در خرم‌آباد

فرماندار خرم آباد گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۵۳ طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۳۳۸۳۸
افتتاح و کلنگ زنی ۵۳ طرح عمرانی در خرم‌آبادبه گزارش جام جم آنلاین لرستان:  جعفر طولابی افزود:  در هفته دولت تعداد ۵۳ پروژه اقتصادی، عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از ۱۶۹ میلیارد و اشتغالزایی ۱۴۰ نفر افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.
 
وی ادامه داد: ۵۱ طرح در حوزه های مختلف با اعتبار ۱۲۷ میلیارد تومان مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت و تعداد ۲ طرح عمرانی و خدماتی نیز با اعتباری بیش از ۴۲ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.
 
طولابی اظهار کرد: در روز هشتم شهریورماه مصادف با سالروز عروج شهیدان رجایی و باهنر مراسم گرامیداشتی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در کنار عموم مردم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی متناسب با شرایط ویژه کرونایی برگزار خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: همچنین در هفته پیش رو علاوه بر تقدیر شایسته از کارمندان دولت، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر شاغل در دولتی توسط مدیران دستگاه های مربوطه انجام می‌شود.
 
 فرماندار خرم آباد خواستار اطلاع رسانی و تشریح دقیق اقدامات انجام شده و دستاوردهای دولت توسط مدیران دستگاه های دولتی شده و این آگاهی بخشی را لازمه دلگرمی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها