صدور هفت هزار و ۳۰۰ کارت تردد عشایری در لرستان

مدیرکل امور عشایر لرستان گفت: هفت هزار و ۳۰۰ کارت تردد عشایری در لرستان صادر شده است.
کد خبر: ۱۳۳۳۴۶۰
صدور هفت هزار و ۳۰۰ کارت تردد عشایری در لرستانبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: سید ضیاء موسوی افزود: هفت هزار و ۳۰۰ کارت تردد همزمان با آغاز اجرای طرح از سال گذشته تاکنون برای عشایر استان صادر شده و ارائه خدمات به آنها بر مبنای این کارت است.
 
وی ادامه داد: صدور این کارت ها از سال گذشته آغاز شده است و باید برای تمامی عشایر انجام شود.
 
مدیرکل امور عشایر لرستان اظهار کرد: به دنبال سیاست های سازمان امور عشایر ایران مبنی بر جایگزینی کارت تردد به جای دفترچه های عشایری تاپایان شهریورماه سال جاری، این دستورالعمل به عنوان یکی از اولویت های کاری در دستورکار قرار دارد.
 
موسوی تصریح کرد: تعهد لرستان تا ابتدای ابتدای شهریور ۱۴۰۰ صدور هفت هزار و ۲۲۵ کارت تردد بوده که باتلاش همکاران تا این زمان هفت هزار و۳۰۰ کارت صادرشده است وپیش بینی می شود تاپایان شهریورماه طبق آمارثبتی - مبنایی برای همه عشایر ۲ قطبی ( عشایری که کوچ آنها به استان های مختلف است و درون استانی نیست) کارت تردد صادر شود.
 
مدیرکل امور عشایر لرستان بیان کرد: با داشتن کارت تردد عشایر، کد ملی آنها وارد سامانه مربوطه می شود و تمام اطلاعات آنها از جمله تعداد دام مشخص می شود که این کار نقش عمده ای در جلوگیری از قاچاق دام بین استانی و یا به خارج از کشور دارد.
 
وی ادامه داد: به همه عشایر لرستان اعلام شده است تمام خدمات بر اساس داشتن کارت تردد و هویت گذاری دام خواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها