گرفتار شدن سه کارگر یک شرکت خودرویی در عمق چاه، جان دو نفر از آنها را گرفت.
کد خبر: ۱۳۳۱۲۸۲

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، ساعت 22و27 دقیقه یکشنبه 17 مرداد امسال، مردی به آتش‌نشانی اطلاع داد که سه مرد جوان به داخل چاه 30 متری افتاده و دچار حادثه شده‌اند و برای نجات آنها کمک خواست.

گروه‌های آتش‌نشانی برای کمک به حادثه‌دیدگان به یک مرکز تولیدی و فروش خودرو در خیابان رجایی، سه‌راه نان ماشینی اعزام شدند.

آنها در جریان بررسی‌های اولیه متوجه شدند داخل یکی از سوله‌های لوازم یدکی خودرو یک چاه به عمق تقریبی 30 متر حفر شده بود که سه مرد 35، 39 و 40 ساله که کارکنان شیفت شب شرکت بودند، به دلایل نامعلوم در د اخل آن افتاده‌اند. آتش‌نشان‌ها با توجه به این که احتمال می‌دادند چاه ممکن است دوباره ریزش کند به ایمن‌سازی محل پرداختند.

در ادامه یکی از آتش‌نشانان با رعایت کامل موارد ایمنی وارد چاه شد و یکی از افراد سقوط‌ کرده در چاه را بیرون کشیده و به بیمارستان انتقال دادند.

اما دو نفر دیگر همچنان در داخل چاه گرفتار بودند. این درحالی بود که آتش‌ نشانان در جریان عملیات امداد و نجات توانستند مرد 35 ساله و 39 ساله را از عمق چاه بیرون بیاورند که معلوم شد آنها در جریان این سقوط فوت شده‌اند.

فرد مصدوم هم در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت. در جریان بررسی‌ها مشخص شد این چاه برای جمع‌آوری آبهای سطحی حفر شده بود. یکی از کارگران قصد داشته عمق چاه را افزایش دهد که دچار حادثه می‌شود. دو کارگر دیگر برای نجات جان او وارد چاه شده و گرفتار شدند.

مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران در این باره به جام‌جم گفت: با توجه به حادثه رخ‌داده، قرار شد تیمی از کارشناسان آتش‌نشانی بعد از بازدید دوباره از محل حادثه علت آن را اعلام کنند.

مرگ تلخ 2 کارگر در ثعمق چاه (+عکس)

مرگ تلخ 2 کارگر در ثعمق چاه (+عکس)

 

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها