مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام:

۴۸ نقطه حادثه خیز در محورهای ارتباطی ایلام حذف شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: ۴۸ نقطه حادثه خیز از سال گذشته تا پایان تیرماه سال جاری در محورهای ارتباطی استان حذف شده است.
کد خبر: ۱۳۳۰۹۴۹

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ نورالله دلخواه اظهار کرد: ۴۸ نقطه حادثه خیز از سال گذشته تا پایان تیرماه سال جاری حذف شده است.

وی بیان کرد: حدوداً ۴۸ کیلومتر نیوجرسی و گاردریل در سطح جاده‌های استان نصب شده است.

دلخواه با اشاره به برنامه‌های راهداری استان برای توسعه زیرساخت‌های مرز مهران، اظهار کرد: برای آبرسانی و ایجاد سایه بان به مرز مهران ۳۰ میلیارد تومان از طریق بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه راهداری و حمل و نقل در زمینه راه و جاده‌های مواصلاتی، دستگاه نگهدارنده راه است، تصریح کرد: در حال حاضر سه هزار و ۱۷۸ کیلومتر راه در حوزه استحفاظی استان اعم راه اصلی، بزرگراه و جاده فرعی تحت پوشش راهداری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اضافه کرد: این میزان جاده با ۴۰۰ نفر پرسنل در طول سال حفظ، نگهداری، تعمیر و بهسازی و بازسازی می‌شود.

دلخواه با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۷ شرکت فعال حمل و نقل در استان ایلام وجود دارد که نقش مهمی در جابجایی بار و مسافر بر عهده دارند، افزود: اعتبارات استان این دستگاه اجرایی حدود ۷۰ میلیارد تومان و اعتبارات ملی نیز به همین میزان است که تلاش می‌شود با این اعتبارات اندک، با حداکثر استفاده از منابع و ظرفیت‌ها در راستای خدمت به مردم در طول جاده‌های استان، گام برداشته شود.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها