برگزاری رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق

رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق با همکاری سازمان بسیج مهندسین استان و با محوریت مصارف ادارات، کسبه، صنوف و جلب مشارکت مشترکین خانگی برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۲۹۴۹۷
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان با اشاره به نقش مهم بسیج در تمامی عرصه ها  گفت: هرجا که این  نیروی مردمی و مخلص  در صحنه حضور داشتند ، نتایج اثر بخشی داشته است و در شرکت توزیع نیز از ظرفیت این نیروها از ابتدای فصل گرما استفاده گردیده و خوشبختانه اثرات ارزشمندی  را در مدیریت بار، کشف مراکز استخراج رمز ارز و برق های غیرمجاز به همراه داشته است.
 
فریدون خودنیا افزود: در این رزمایش که در 13 مدیریت توزیع برق زیر مجموعه برق لرستان و همزمان با سراسر کشور برگزار گردید، به صورت گسترده از ظرفیت بسیج استفاده شد و تعداد 45 اکیپ در سراسر استان اقدام به بازدید از ادارات، کسبه و صنوف جهت رصد مدیریت مصرف برق نمودند.
 
وی با بیان اینکه در این رزمایش از تمامی ادارات، سازمان های دولتی و خصوصی ، بانک ها و همچنین تعداد زیادی از صنوف بازدید به عمل آمد ، تصریح کرد: در این بازدید ها   اخطار قطع به 29 مورد جهت رعایت بیشتر و همچنین  51 مورد اقدام به قطع برق سازمان ها به دلیل عدم رعایت کاهش 50 درصدی میزان مصرف گردید.
 
مدیرعامل برق لرستان عنوان کرد: با توجه به کمبود تولید برق و افزایش مصرف برق در تابستان امسال از کلیه هم استانی های عزیز تقاضامندیم نسبت به رعایت الگوی مصرف برق اقدام نموده و تنها با کاهش 10 درصد از مصرف خود، این شرکت را در تامین برق پایدار و کاهش خاموشی یاری نمایند.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها