استاندارکرمان اعلام کرد؛

رتبه نخست  کرمان درمقاوم سازی مسکن روستایی

استاندار کرمان با ا‌شاره به رتبه نخست این استان در مقاوم سازی مسکن روستایی در سطح کشور، اظهارامیدواری کرد این طرح در دولت آینده نیز ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۱۳۲۹۳۱۶
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ علی زینی وند،در آیین بهره برداری۲ میلیون و ۵۵۰ هزارواحد مسکن روستایی مقاوم سازی شده در کشور ،۲۸۲ هزار و۵۰۰ واحد مسکن مقاوم سازی شده در استان کرمان،۷۰ هزار واحد مسکن محرومین کشور و۶هزار واحد مسکن محرومین در کرمان در ارتباط ویدئو کنفرانس با نوبخت،معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشورگفت:در مجموع ۹هزار واحد از طرح مسکن محرومان در استان تکمیل شده است که بخش عمده این واحدهای مسکونی در جنوب و شرق استان بوده و مربوط به مردمی است که فاقد مسکن بودند یا در مسکن جایگزین سکونت داشته اند.

وی افزود: در استان کرمان در اجرای طرح محرومیت زدایی تفاهم نامه احداث ۱۰هزار واحد مسکونی منعقد شده بود که از این تعداد ۵ هزار واحد سهم بنیاد مسکن و ۵ هزار واحد سهم کمیته امداد امام خمینی(ره) بود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موفق به احداث تعداد بیشتری مسکن از تفاهم نامه به میزان ۶ هزار واحد مسکن محرومان شده است،خاطر نشان کرد:از مجموع واحدهای سهم کمیته امداد امام نیز ۳ هزار واحد تکمیل شده و دو هزار واحد نیز در دست تکمیل قرار دارد.

زینی وند ادامه داد: در استان کرمان همچنین ۲ هزار و ۶۰۰ واحد سیل زده مربوط به سال ۹۸ نیز بازسازی شده است.

وی ادامه داد: ۶۵ درصد از مجموع واحدهای روستایی استان کرمان مقاوم‌سازی شده‌اند که این آمار بیانگر جایگاه برتر استان کرمان در کشور است.
 
استاندار کرمان یادآور شد:طرح بازسازی ومقاوم‌سازی مسکن روستایی و محروم به عنوان یک طرح ماندگار همچنان ادامه دارد و امیدواریم در دولت بعد نیز تداوم یابد.

دراین مراسم ۲۸۲ هزار و ۵۰۰میلیون واحد مسکن مقاوم سازی شده در استان کرمان و شش هزارمین واحد مسکن محرومان کرمان به صورت رسمی بهره‌برداری رسید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها