معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان کرمان خبرداد:

اعطای وام یک میلیارد ریالی خوداشتغالی به سربازان وظیفه مهارت دیده   

معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

پلیس می تواند نقش موثری در فرهنگ سازی و ترویج شعائر دینی ایفا کند

معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در جمع مسئولان انتظامی استان کرمان گفت: پلیس به سبب ارتباط گسترده با اقشار مختلف مردم می تواند نقش موثری در فرهنگ سازی و ترویج شعائر دینی در جامعه ایفا کند. 
کد خبر: ۱۳۲۹۰۹۴
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛حجت الاسلام سید علی اعلایی،در این نشست که به صورت ارتباطویدئوکنفرانس با فرماندهان انتظامی، روسای کلانتری و پاسگاه و مسئولان عقیدتی سیاسی سراسر استان برگزار شد گفت: مقام معظم رهبری عنوان پر افتخار"مجاهدان فی سبیل الله"را برای کارکنان انتظامی به کار بردند که این مایه افتخار است و ما در مجموعه ناجا باید بایسته های ولایتمداری را بشناسیم و به آن ها واقف باشیم.

حجت الاسلام اعلایی،اولین بایسته را ایمان و اعتقاد برشمرد وگفت: این همان نیرویی است که باعث شد خیلی از افراد تا اخر با پیامبر اکرم(ص) و امام علی علیه السلام باقی بمانند و در عصر کنونی نیز حاج قاسم سلیمانی از جمله شخصیت های محبوبی است که تا اخر پای ولایت ماند و به همین سبب برای همه اقشار مردمی بسیار محبوب و به یاد ماندنی شد.

وی افزود: از بایسته های دیگر ولایتمداری،شناخت دوست از دشمن با یک برخورد حکیمانه است واین مولفه برای کارکنان کلانتری و پاسگاه به سبب اینکه پیشانی نظام هستند اهمیتی دو چندان دارد و رهبری عزیز نیز در جلسات و نشست های متعدد بسیار تا بسیار بر این موضوع تاکید داشته اند و آیه شریفه"اشداء علی الکفار رحماء بینهم" نیز مصداق قرآنی این مولفه است.

وی با اشاره به زحمات چشمگیر پلیس در نظم وامنیت انتخابات گفت:مشارکت و انجام وظیفه بسیار مطلوب پلیس در این رویداد ملی نشان داد نیروی انتظامی در خیلی از حوزه ها از جمله افزایش مشارکت پذیری ها، حجاب، عفاف و ترویج شعائر دینی در جامعه می تواند نقش بسیار موثری ایفا کند چراکه پلیس از نیروهای حاضر در همه مناطق روستایی، عشایری، محله های شهری  و در هر جائی است که دامنه خدمات رسانی وسیعی به عموم شهروندان دارد.

حجت الاسلام اعلایی تصریح کرد:نکته دیگر در حوزه بایسته های ولایتمداری بصیرت است که باعث می شود حقایق و پشت پرده ها را مشاهده کنیم و آنچه که به چشم دیده نمی شود را با قلب خود لمس و احساس کنیم و حق را از باطل و حلال را از حرام تشخیص بدهیم و در این میان یکی از راهکارهای تحقق بصیرت در افراد انس با قران کریم است که به کار ما برکت می دهد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها