مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان دربازدید از سرپرستی روزنامه جام جم :

برای مدیریت مصرف برق وکاهش خاموشی ها در تابستان امسال هم قسم شده ایم 

در اختتامیه طرح مدیریت مصرف انرژی برق به کاشانه صورت گرفت:

8 بانوی رفسنجانی به‌عنوان مدیران انرژی برق در خانه تجلیل شدند

دراختتامیه طرح مدیریت مصرف انرژی برق به کاشانه که در مدیریت برق رفسنجان برگزارشد از هشت بانوی برگزیده رفسنجانی تجلیل شد.
کد خبر: ۱۳۲۸۵۷۲
به گزارش جام جم آنلاین كرمان؛در اين مراسم مديردفتر مديريت مصرف با تقدير از مشاركت كودكان در اين طرح بر نهادينه كردن و فرهنگ سازی الگوی صحيح مصرف انرژی برق در مدارس تاكيد كرد و گفت: اين طرح با هدف آگاه سازی و جهت دهی افكار و ايده های كودكان خلاق در رده سنی کمتراز 13سال در رابطه بامديريت مصرف انرژی واستفاده از انرژی های تجديدپذير برنامه ريزی واجرا شده است.

حمیدعلیزاده،با بیان اینکه بیش از670اثردانش آموزی ازطریق فضای مجازی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است اظهارداشت :پس از داوری آثار تعداد 30اثر حائز رتبه و شایسته تقدیر شناخته شد که دواثر مربوط به دانش آموزان رفسنجان می باشد.

وی ادامه داد: مدیران مدارس که بیشترین تعداد آثار دانش آموزی را به جشنواره داشته باشند نیز به عنوان مدیربرگزیده مورد تقدیر قرارخواهند گرفت.

 مدير دفتر مديريت مصرف با بیان اینکه طرح کودکان حافظ انرژی برای اولین بار درکشور توسط شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان برگزارشد عنوان کرد: طرح كودكان حافظ انرژی در رده سنی دبستان دوره اول و دوم در قالب عكس ، تئاتر ، نقاشی وداستان كوتاه نيز با محوريت فرهنگ سازی مديريت مصرف و حفاظت از منابع ملی و محيط زيست و انرژی های تجدید پذیر دربسترفضای مجازی برگزار می شود.

علیزاده گفت:کیفیت و خلاقیت دوعامل مهم در ارزیابی آثار می باشد که خوشبختانه ارسال آثار نشان دهنده ذهن خلاق کودکان می باشدکه فقط نیاز به تشویق و جهت دهی دارد، لذا از طریق دبیرخانه جشنواره آثار برتر توسط کارشناسان دفترمدیریت مصرف،آموزش مرتبط را خواهند دید که برای سال های آینده با طرح ها و ایده های بهتر در جشنواره حضور یابند. 

وی باتقدیراز بانوان خانه دار رفسنجان گفت:درطرح انرژی به کاشانه5هزارمشترک دربسترفضای مجازی آموزشهای مدیریت مصرف انرژی برق را کسب کرده و تعداد137اثر به جشنواره ارسال شد که از این تعداد 30اثر شایسته تقدیر شناخته شدند .

وی اضافه کرد:در طرح انرژی به کاشانه هشت بانوی رفسنجانی به عنوان مدیران انرژی برق درخانه تجلیل شد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها