به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مجید عمادآبادی،گفت:برای جلوگیری از شیوع بیماری در بین کارکنان ومراجعان، در اولین روزهای فراگیری این بیماری میز خدمت غیرحضوری این امور تشکیل شد تا نیاز به مراجعه مشترکین به اتاق های کارکنان نباشد، این اقدام با افزایش سرعت پاسخگوئی، مدت زمان حضور مراجعان را نیز کاهش داد.
وی بیان کرد:بیشاز۴۰خدمت موردنیاز مشترکین توزیع برق به صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن برق من،سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان به آدرسNked.co.ir (میز خدمات الکترونیک) قابل دریافت است.
مدیراموربرق جنوب غرب کرمان افزود:افرادی که دسترسی به اینترنت ندارند میتوانند باشماره گیری سامانه تلفنی۳۱۲۵۱۰۸۵ ، ۳۲۵۳۱۰۰۹،۴۲۵۳۰۶۶۸ امور مشترکین جنوب غرب و سامانه ۱۲۱ اتفاقات از خدمات غیرحضوری این شرکت بهره مند شوند.
وی خاطرنشان کرد:مشترکان برق با مراجعه به سایت بازار، انتخاب اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق ایران (برق من) این نرم افزار را نصب کنند و با توجه به درخواست مورد نیاز خود با ثبت شناسه قبض ۱۳ رقمی انشعاب به صورت غیرحضوری خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.
عمادآبادی،بابیان اینکه صنعت برق برای تامین برق پایدارومطمئن بیمارستان ها و مراکز درمان در کنار مدافعان سلامت باتمام قوا و اقتدار ایستاده است، از مشترکین توزیع برق کرمان خواست تا برای حفظ سلامت جان خود و خانواده و کمک به کادر درمان تا حدامکان از مراجعات حضوری پرهیز کنند.
وی عنوان کرد:درخواست انشعاب،صدور قبض المثنی،مشاهده سوابق مصرفی و پرداخت، تسویه حساب، تغییر تعرفه، درخواست آزمایش کنتور، درخواست رفع ولتاژ برق، تغییر نام، بررسی جا به جایی کنتور، اعلام خاموشی مشترک، قطع موقت انشعاب و خدمات بسیار دیگر به صورت غیرحضوری در سایت شرکت یا اپلیکیشن برق من قابل ارائه است که مشترکین حسب نیاز می توانند درخواست خود را ثبت و از طریق کد رهگیری ارائه شده پیگیری نمایند.
مدیرامور برق جنوب غرب با بیان اینکه بیش از 80 درصد فعالیت ها دراین امور غیرحضوری انجام می شود،گفت: ازسال گذشته تا کنون بیش از 1500 درخواست انشعاب از طریق سایت شرکت ثبت و رسیدگی شده است.