خطیب نماز جمعه کرج تشریح کرد:

وحدت بین آحاد مردم راه برون رفت از مشکلات کشور

خطیب نماز جمعه کرج گفت: دشمن در تلاش است با ایجاد تفرقه افکنی بین مردم بر امت اسلامی مسلط شود که برای رفع این خطر، باید وحدت بین مردم مستحکم تر از گذشته باشد.
کد خبر: ۱۳۲۸۱۶۸
به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج افزود: یکی از عوامل مهم وحدت، غدیر است و مفاد خطبه غدیر برای ایجاد وحدت بین امت اسلامی بسیار راهگشاست.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جایگاه نماز جمعه و خطبه‌های آن موجب بصیرت، دشمن شناسی، پیروی از ولایت فقیه و ایجاد وحدت و همدلی بین امت حزب الله شده است و همچنین نماز جمعه تاکنون توانسته در حل مشکلات و معضلات مختلف تاثیرگذار باشد و آثار و برکات آن همیشه در طول تاریخ انقلاب اسلامی مشهود بوده است.

خطیب جمعه کرج در بخش دیگری از خطبه‌ها از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست تا در روز‌های پایانی دولت فعلی، افرادی را که در حق مردم کوتاهی و خیانت کرده اند را مورد سوال قرار دهند تا لااقل در تاریخ ثبت شود.

وی همچنین با ابراز امیدواری نسبت به تشکیل کابینه جوان و انقلابی در دولت جدید گفت: دشمن در این روز‌های حساس به دنبال فتنه آفرینی جدید است که لازم است ملت شریف ایران هوشیار باشند تا فریب ترفند‌های رسانه‌ای دشمن را نخورند.

آیت الله حسینی همدانی افزود: امروز نوک پیکان دشمن به سمت خوزستان نشانه رفته است و از مطالبات به حق مردم می‌خواهند سوء استفاده کنند. اگرچه مردم خوزستان در هشت سال دفاع مقدس با نقش آفرینی خود در دفاع از آب و خاک این کشور نشان دادند که مدافع ایران اسلامی هستند و هیچگاه اجازه نخواهند داد تا دشمنان از مطالبات آن‌ها بهره برداری سیاسی کنند و با دفاع از سنگر انقلاب اسلامی دشمنان را مایوس خواهند کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان بر مدیریت آب در استان البرز تاکید کرد و گفت: اگر در مصرف آب و برق صرفه جویی نشود ممکن است در سال‌های آینده مردم البرز هم به مشکل خوزستان دچار شوند بنابراین هم مردم و هم مسئولان در مدیریت آب و برق باید دقت لازم را داشته باشند.

وی همچنین بر بازرسی‌های دقیق‌تر از اصناف به ویژه اصنافی که مایحتاج اصلی مردم را تامین می‌کنند تاکید کرد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها