موافقت با اختصاص ۱۰۰ دستگاه آمبولانس به هرمزگان

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: رییس سازمان اورژانس کشور با اختصاص ۱۰۰ دستگاه آمبولانس نو برای استفاده در بخش اورژانس و فوریت‌های پزشکی هرمزگان موافقت کرد.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: رییس سازمان اورژانس کشور با اختصاص ۱۰۰ دستگاه آمبولانس نو برای استفاده در بخش اورژانس و فوریت‌های پزشکی هرمزگان موافقت کرد.
کد خبر: ۱۳۲۷۵۵۰
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: رییس سازمان اورژانس کشور با اختصاص ۱۰۰ دستگاه آمبولانس نو برای استفاده در بخش اورژانس و فوریت‌های پزشکی هرمزگان موافقت کرد.

 دکتر حسین قاسمی افزود: این سهمیه در نشست مشترک منصور آرامی نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و رییس اورژانس کشور و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مطرح و مصوب شد.

وی گفت: در این نشست، پس از ارائه گزارش عملکرد اورژانس استان و چالش‌های حوزه اورژانس هرمزگان، تعمیر ۴۰دستگاه آمبولانس اورژانس هرمزگان و بازگشت آن‌ها به چرخه عملیاتی در کوتاهترین زمان ممکن نیز موافقت شد.

دکتر قاسمی با اشاره به این که به تازگی ساخت ۳ پایگاه بین جاده‌ای به پایان رسیده است گفت: با مساعدت سازمان اورژانس کشور برای تامین آمبولانس و تجهیز آن، آماده ارائه خدمت به مردم است.

وی افزود: برای مدیریت بحران نیازمند راه اندازی سوله بحران هستیم که درخواست آن به وزارت بهداشت داده شده است و پس از موافقت راه اندازی می‌شود.

دکتر کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به اهمیت تکمیل ناوگان آمبولانس استان هرمزگان گفت: یک هزار دستگاه آمبولانس جدید در آینده نزدیک به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود که به محض تحویل یکصد دستگاه آمبولانس به استان هرمزگان اختصاص می‌یابد.

منصور آرامی یکی از پنج نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز در نشست یاد شده بر ضرورت امداد رسانی و اعزام بیماران و مصدومان در جزایر بوموسی و تنب بزرگ و کوچک تاکید کرد.

وی گفت: امداد دریایی به ساکنان جزایر بسیار راهگشاست و مجلس شورای اسلامی نیز حمایت از سازمان اورژانس کشور را از اولویت‌های مهم می‌داند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها