جنجال بزرگ و پرسروصدا درباره آنجلینا جولی

برخی از منابع خبری در رابطه با سوپراستار هالیوود خبری بسیار جنجالی منتشر کرده اند.
کد خبر: ۱۳۲۶۹۹۸

به گزارش جام جم آنلاین ،‌ آنجلینا جولی هنرپیشه 45 ساله هالیوود شش فرزند دارد که سه تای آنها فرزندخوانده هستند. او نخستین بار در سال 2002 پسری را از کشور کامبوج به فرزندی پذیرفت. این پسر که مدوکس نام دارد بزرگ ترین فرزند آنجلینا جولی به شمار می آید.

اکنون بر اساس گزارش نشریه سان انگلیس، فرزند بزرگ جولی کودکی یتیم نبوده، در واقع او در بدو تولد از سوی چند قاچاقچی از مادرش ربوده شده و این نوزاد را به فروش رسانده اند.

این گزارش حاکی از پرونده های نوزادربایی و قاچاق کودکان و نوزادان کامبوجی به خارج از این کشور آسیایی است.

البته جولی از روند ربوده شدن مدوکس بی اطلاع بوده و این پسر را از طرق قانونی از کشور کامبوج به فرزندی گرفته و سپس با خود به آمریکا برده است.

نشریه سان این گزارش را بر اساس یک مستند چاپ کرده که این مستند به روش های غیراخلاقی بالقوه در روند فرزندخواندگی در کشور کامبوج می پردازد.

این مستند به این تاکید دارد که به احتمال فراوان مدوکس پسر بزرگ جولی یکی از همان نوزادهایی است که از والدینش دزدیده شده و سپس او را به فروش رسانده اند. جولی 46 ساله ، با کمک مأمور فرزندخواندگییعنی  لورین گالیندو ، مادوکس را از کامبوج در سال 2002 به فرزندی پذیرفت که این فرد در سال 2004 به جرم "جعل اسناد برای دریافت ویزای آمریکا برای کودکان یتیم کامبوجی" زندانی شد.

این ادعا قرار است مجددا مورد بررسی قرار بگیرد.

اکنون جولی باید تحقیقاتی را انجام بدهد تا متوجه شود آیا مدوکس واقعا یتیم بوده و یا اینکه پدر و مادری داشته که او را از آنها ربوده اند.

این خبر جنجال بسیار گسترده ای را به وجود آورده و حالا بعد از ماجرای جدایی جولی از برد پیت حالا وارد یک ماجرای پیچیده قانونی و رسواکننده شده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها