استاندار کرمان در شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی:

دیدگاه‌های مختلف بایدمنجر به محصول شوند/لزوم توسعه زیرساخت استان در انرژی خورشیدی

استاندار کرمان گفت: چالش، بحث کارشناسی و تعامل و تضاددیدگاه بد نیست،دیدگاه‌های مختلف باید وجود داشته باشد و تعامل صورت گیردتا منجر به محصول شوند.
کد خبر: ۱۳۲۶۸۳۶
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛علی زینی‌وند،در شصت و سومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با موضوع بررسی مصادیق پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها عنوان کرد:مهمترین فاکتور در مفاهیم توسعه، گفتمان واحد و اجماع بر روی نقاط ضعف، فرصت‌ها و راهبردها است و به نظر می‌رسد این مسئله در استان کرمان اتفاق افتاده و کلید واژه‌های آن گفته شده است.

وی از اقدام اتاق بازرگانی استان کرمان در آسیب‌شناسی موانع پیش روی فضای کسب و کار تقدیر کرد و افزود: ذیل هم‌افزایی در گفتمان توسعه استان،آسیب‌شناسی باید صورت می‌گرفت که کارهای راهبردی اتاق در این زمینه وارد شده است.

استاندار کرمان بیان کرد:چالش، بحث کارشناسی و تعامل و تضاد دیدگاه بد نیست، دیدگاه‌های مختلف باید وجود داشته و تعامل کنند و منجر به محصول شوند.

زینی‌وند اظهار داشت:در حوزه فضای کسب و کار،دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد،به شخصه به عنوان تجربه کار در استان‌های مختلف، آشفتگی و در هم ریختگی و تضاد منافع وشکل‌گیری باندهای حرفه‌ای را ابزار فساد می‌بینیم که در فضای کل کشور وجود دارد.

وی بیان کرد:تاکید داریم که مدیران در روزهای پایانی دولت باید محکم پای کار باشند واخلاقی و قانونی به وظیفه خود تااخرین لحظه عمل کنند.

وی همچنین به اهمیت تامین زیرساخت‌های استان با توجه به تعریف صنایع و طرح‌های توسعه‌ای اشاره داشت و گفت: در حوزه زیرساخت هدفگذاری استان را زیر یک هزار مگاوات در انرژی خورشیدی نباید تعریف کنیم و از این انرژی پاک حیاتی برای استان باید بهره برد و زمینه آن نیز فراهم شده است. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها