استاندارکرمان در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اقدامات انجام شده به ویژه در حوزه تخصیص بودجه گفت:روند توسعه استان به سمت توازن پیش می رود و به تدریج نتایج آن مشخص می شود.
کد خبر: ۱۳۲۵۵۳۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛علی زینی وند،با بیان اینکه بر اساس مطالعات و بررسی های انجام شده بویژه در چندماه اخیر، سرفصل های بودجه ریزی استان با هدف توازن بخشی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام و بر همین اساس بودجه استان تنظیم شده است افزود: در ماه های اخیر با همکاری نمایندگان، وزرا و برگزاری جلسات مختلف، شاخص های بودجه استان با هدف توسعه متوازن استان ارتقا یافته است و در توزیع اعتبارات استان کرمان، هیچ توزیع نامتوازنی را امضا نمی کنم.
 
استاندار کرمان با بیان اینکه بحث آب،بسیارمهم و حساس است خاطر نشان کرد:اتفاقات خوبی در حوزه تامین آب پایدار در حال انجام است،از جمله در خصوص تامین آب شهر کرمان با همراهی زاهدی و پورابراهیمی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس و سایر نمایندگان۵۰۰میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

زینی وند،از پیش بینی ۵۲ هزار فرصت شغلی برای استان خبر داد و خاطر نشان کرد: ۸۰ درصد فرصت های شغلی به اعتبار دولتی نیاز ندارند.

استاندارکرمان به موضوع ایجاد پارک علم و فناوری استان کرمان اشاره کرد و گفت: با همکاری نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی متن پیشنهادی تهیه و امضا شد و مبتنی بر آن پارک علم و فناوری استان کرمان ایجاد می شود و پارک دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان (هایتک) نیز به فعالیت خود زیر نظر دانشگاه ادامه می دهد.

وی همچنین از دیدار با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آینده و تعیین تکلیف موضوع پارک علم و فن آوری استان خبر داد
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها