معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه وشهرسازی استان اعلام کرد

مراحل اجرایی ۸۲۴ میلیارد تومان طرح راهسازی در کرمان

با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری:

۲۴کیلومتر راه اصلی در کرمان افتتاح شد

۲۴ کیلومتر راه اصلی ازجمله۱۰ کیلومتر از محور شهربابک - هرات و ۱۴کیلومتر از مسیر ارتباطی کرمان - راور - دیهوک در قالب پروژه‌های بزرگراهی و راه اصلی وزارت راه و شهرسازی به فرمان ریاست جمهوری در استان کرمان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۳۲۶۷۳۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به افتتاح ٢۴کیلومترازمحورهای مواصلاتی این استان توسط رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۴ کیلومتر از این ۲۴ کیلومتر، بخش هایی از قطعات سه و چهار باند دوم محور کرمان - راور در حوزه شهرستان راور است.

علی حاجی زاده افزود: همچنین قطعه اول محور شهربابک - هرات به طول۱۰ کیلومتر درحوزه استحفاظی شهرستان شهربابک بود که امروز به صورت ویدئو کنفرانسی باحضور ریاست جمهوری افتتاح شد.
 
وی بااشاره به اعتبار این۲۴کیلومتر اظهار داشت: برای این مسیرها در مجموع ۲ هزار میلیارد ریال از محل شرکت زیرساخت توسعه راه‌های کشورو راه و شهرسازی استان کرمان  هزینه شده است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان ادامه داد:این پروژه‌ها دراسفندماه سال ۹۹بنا به تاکید استاندار کرمان برای استفاده عموم مردم و مسافران زیر بار ترافیک رفته و بهره‌برداری شد که امروز به صورت رسمی مورد افتتاح قرار گرفت.

وی یادآور شد: اجرای این پروژه‌ها موجب تسهیل در امور تردد برون شهری مردم،صرفه‌جویی در مصرف سوخت، کاهش حوادث جاده‌ای و روان سازی جریان ترافیک در استان شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها