۴ عضو ۲ خانواده قربانی خشم دامادشان شدند

جنایت‌ های بامدادی دامادهای خشمگین

داماد خشمگین در جلسه دادگاه تشریح کرد

قتل همسر و زخمی کردن مادرزن در شامگاه شوم

مرد خشمگین که همسرش را مقابل فرزندانش کشته و مادرزنش را زخمی کرده بود، در دادگاه کیفری تهران به دفاع از خود پرداخت.
کد خبر: ۱۳۲۶۱۲۶

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، رسیدگی به این پرونده از شامگاه دهم تیرماه سال 98 و با گزارش درگیری خونین در خانه‌ ای در محله خاوران آغاز شد.

ماموران با حضور در محل متوجه شدند مرد 34ساله افغانی به‌نام «امان» به خانه پدرزنش رفته و با ضربه‌ های چاقو همسر و مادرزنش را زخمی کرده است.

مادر و دختر به بیمارستان منتقل شدند اما زن جوان به نام «طلا» بر اثر شدت جراحات جان‌باخت و مادرش با تلاش پزشکان زنده ماند.

ردیابی‌ها برای دستگیری امان آغاز و او دستگیر شد. مرد جوان با اعتراف به این جنایت اظهار کرد: بعد از ازدواج با طلا، به ایران آمدیم اما نتوانستم اینجا کار خوبی پیدا کنم و وضع زندگی‌مان هر روز بدتر می‌شد. با داشتن دو فرزند نمی‌توانستم هزینه‌های زندگی را تامین کنم. به همین دلیل تصمیم گرفتم به افغانستان برگردم اما همسرم و خانواده‌اش مخالف بودند. خانواده همسرم در زندگی ما دخالت می‌کردند و همسرم همراه فرزندان به خانه پدرزنم رفته بودند. چند بار به دیدن آنها رفتم اما خانواده همسرم اجازه نمی‌دادند همسر و فرزندانم را ببینم. آخرین‌بار به خانه پدرزنم رفتم و از طلا خواستم به خانه برگردد اما او شروع به داد و فریاد کرد و فرزندان‌مان را جلوی چشم من کتک زد. این رفتار بیشتر مرا عصبانی کرد. دخالت‌های مادرزنم هم مرا بیشتر عصبانی کرد. کنترلم را از دست دادم و از آشپزخانه کاردی برداشتم و با آن همسر و مادرزنم را زدم و فرار کردم.

پس از تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال و متهم دیروز پای میز محاکمه قرار گرفت. در این جلسه پدر و مادرزن متهم برای او درخواست قصاص کردند. معاون رئیس قوه قضاییه از طرف دو فرزند صغیر قربانی درخواست دیه را مطرح کرد.

در ادامه امان در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: من همسرم را دوست داشتم اما رفتار مادرزنم باعث شد مرتکب قتل او شوم. من با اصرار خانواده همسرم به ایران آمدم و وقتی اوضاع کاری‌ام به‌هم‌ریخت تصمیم گرفتم برگردم اما همسرم و خانواده‌اش مخالف بودند. هر بار که به خانه پدرزنم می‌رفتم، مادرزنم کودک شیرخواره‌ام را به من می‌داد و می‌گفت، می‌خواهی او را با خودت ببر. من چطور می‌توانستم از او مراقبت کنم؟ این رفتارها باعث شد کنترلم را از دست بدهم و با چاقو همسرم را بکشم و مادرزنم را زخمی کنم.

پس از دفاعیات متهم، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها