استاندار بوشهر در نشست با فاطمه کرم زاده ورزشکار مدال آور تاکید کرد؛

حمایت همه جانبه از بانوی المپیکی بوشهر

استاندار بوشهر با تأکید بر حمایت همه جانبه از نخستین بانوی ملی‌پوش و المپیک بوشهری گفت: فاطمه کرم‌زاده که در مسابقات جهانی کرواسی برای ایران اسلامی افتخار آفرید و امید می‌رود در المپیک ژاپن پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآورد
کد خبر: ۱۳۲۵۶۹۹

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی استاندار بوشهر، عبدالکریم گراوند در آیین تجلیل از فاطمه کرم‌زاده ورزشکار ملی‌پوش و المپیکی رشته تیراندازی با تبریک کسب مدال قهرمانی در مسابقات جهانی تیراندازی کرواسی اظهار داشت: اراده و همت بالای این دختر ورزشکار بوشهری سبب افتخار ایران اسلامی و استان بوشهر است.

وی باتأکید بر حمایت از ورزشکاران به ویژه قهرمانان ملی و جهانی تصریح کرد: حمایت از فاطمه کرم‌زاده در همه ابعاد مورد تأکید است و به سبب کسب مقام قهرمانی در مسابقات جهانی کرواسی 100 میلیون ریال هدیه نقدی به وی اهدا می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه فاطمه کرم‌زاده نخستین بانوی بوشهری است که به مسابقات المپیک راه می‌یابد خاطر نشان کرد: با اراده و همتی که در این ورزشکار بوشهری وجود دارد امید می‌رود پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های المپیک ژاپن به اهتزاز درآید.

گراوند، کسب افتخار در رقابت‌های المپیک را سبب خوشحالی ملت ایران و استان بوشهر دانست و بیان کرد: عملکرد عالی که در خانم فاطمه کرم‌زاده وجود دارد امید می‌رود این تیرانداز جوان بوشهری در المپیک توکیو ژاپن صاحب افتخار دیگری شود.

کمک و حمایت از این ورزشکار جوان بوشهری مورد تأکید است

وی هر گونه کمک و حمایت از این ورزشکار جوان بوشهری را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: این ورزشکار بوشهری شایسته هر گونه حمایت است و درخشش وی در المپیک ژاپن سبب خوشحالی ملت ایران و استان بوشهر می‌شود.

استاندار بوشهر، اعتماد به‌‌نفس و توکل بر خدا در رقابت‌های جهانی المپیک برای کسب افتخار را مورد تأکید قرار داد و گفت: امید می‌رود در مسابقات المپیک توکیو ژاپن با کسب مدال، مایه غرور، افتخار و مباهات ملت ایران و مردم استان شوید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر هم با بیان اینکه فاطمه کرم‌زاده نخستین بانوی المپیکی در تاریخ ورزش استان بوشهر است تصریح کرد: این بانوی ورزشکار بوشهری، در رقابت‌های جهانی در بین 500 ورزشکار در رشته تفنگ بادی صاحب افتخار شد.

احمد بهروزیان‌فر با بیان اینکه فاطمه کرم‌زاده در بخش تیمی در رشته 10 متر تفنگ بادی در مسابقات جهانی کرواسی رتبه نخست کسب کرد گفت: با این اراده و همت و عملکرد موفق این ورزشکار بوشهری در مسابقات جهانی کرواسی، شانس کسب مدال در رقابت‌های المپیک توکیو ژاپن وجود دارد.

انتظار می‌رود خانم فاطمه کرم‌زاده در رقابت‌های المپیک به مدال‌های مورد نظر دست یابد

وی حمایت از این ورزشکار المپیکی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: استاندار بوشهر بر توجه ویژه به خانم فاطمه کرم‌زاده تأکید کرد که در این راستا هدایای نقدی به وی پرداخت می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر حمایت استاندار از  ورزشکاران با مایه دلگرمی و افزایش انگیزه برای موفقیت دانست و افزود: انتظار می‌رود خانم فاطمه کرم‌زاده در رقابت‌های المپیک به مدال‌های مورد نظر دست یابد.

فاطمه کرم‌زاده در رشته‌ تیراندازی 10 و 50 متر در رقابت‌های المپیک توکیو ژاپن شرکت می‌کند

رئیس هیئت تیراندازی استان بوشهر هم با قدردانی از توجه ویژه استاندار بوشهر به ورزشکاران ملی و جهانی تصریح کرد: فاطمه کرم‌زاده در مسابقات جهانی کرواسی در رشته تفنگ بادی با اختلاف بسیار اندک نسبت به دیگر حریفان در رتبه چهارم جهان ایستاد و این درحالی است که در بخش تیمی در 10 متر رتبه نخست کسب کرد.

حجت‌الله نوری با بیان اینکه فاطمه کرم‌زاده در رشته‌ تیراندازی 10 و 50 متر در رقابت‌های المپیک توکیو ژاپن شرکت می‌کند افزود: در 10 متر با تفنگ بادی و 50 متر در سه وضعیت درازکش، زانوزده و حالت ایستاده در این رقابت‌ها حضور دارد.

در این آیین از خانم فاطمه کرم‌زاده تجلیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها