مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

توانمند سازی مهم‌ترین رکن ایجاد اشتغال است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: نخستین قدم ایجاد اشتغال، توانمند سازی افراد جویای کار است که باید به این امر توجه کنند.
کد خبر: ۱۳۲۵۴۰۸

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین معصومی در دیدار با 14 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران که در قالب دیدار چهره به چهره در محل میز خدمت بنیاد استان صورت گرفت، گفت: اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران مهم‌ترین مشکلاتی است که از سوی ایثارگران مطرح می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد:  اگر فردی تقاضای اشتغال دارد باید حداقل‌های مهارت آموزی و دانش را نیز داشته باشد، در همین راستا بنیاد با اداره فنی و حرفه‌ای و میراث فرهنگی تفاهم نامه‌ای منعقد کرده است که آموزش‌های لازم را به فرزندان ایثارگران جویای کار ارائه دهد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی افزود: افراد با تحصیلات و مدارک دانشگاهی در صورت حضور در ادارات دولتی، باید در آزمون‌های استخدامی سازمان سنجش شرکت کنند، لذا باتوجه به تقاضای زیاد و تعداد شغل‌های اندک، ظرفیت قبولی در این آزمون‌ها کم است.

وی تصریح کرد: کارآفرینی بهترین فرصت برای فرزندان ایثارگران جویای کار است، بنیاد دراین راستا تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است که می‌تواند در این زمینه به کارآفرینان کمک کند.

سکینه نادری، عباسعلی براتی، غلامرضا شایسته، طیبه چمیمو، پورمند، محمد حسن بیات، حسن ساوه اولیا، محمد رضا وکیلیان، مریم کریمی، مریم حمامی، فاطمه اسماعیل زاده، حسینعلی جهانی پور، رقیه طویلی ، محمد اصغری از خانواده شهدا و ایثارگرانی هستند که با حجت الاسلام معصومی به صورت جداگانه دیدار و مشکلات خود را مطرح کردند.

گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و ۳۲۱شهید، 49 هزار و ۹۷۶ جانباز و سه هزار و۳۹۱  آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها