مراسم امضاء اساس‌نامه «پژوهشکده سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری رسانه» با حضور سید صادق امامیان رئیس ساترا و شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۲۵۰۰۸
به گزارش جام جم آنلاین؛ با توجه به موضوع اهمیت پشتیبانی از تصمیمات نهاد تصمیم‌گر توسط نهاد مطالعات علمی و نو ظهور بودن مقوله تنظیم‌گری رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، اساس‌نامه پژوهشکده مشترک ساترا و دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان «پژوهشکده سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری رسانه» امضا شد.

دکتر امامیان رئیس ساترا در این جلسه بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشگاه صدا و سیما به‌ عنوان یکی از قدیمی‌ترین نهادهای آموزشی، پژوهشی کشور در حوزه رسانه به‌ منظور توسعه و ترویج رهیافت‌ها در تنظیم‌گری رسانه تاکید کرد و گفت: امیدواریم با همکاری دانشگاه صدا و سیما بتوانیم این پژوهشکده مشترک را به محور و بستر اصلی پژوهش‌ها و تعاملات علمی، سیاستی حوزه سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری رسانه در کشور تبدیل کنیم.

دکتر شهاب اسفندیاری نیز در ادامه با تاکید بر عملکرد موفق ساترا در حوزه پژوهش‌های مربوط به حوزه تنظیم‌گری با ابراز امیدواری بیان کرد: با هم‌افزایی ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه صدا و سیما و ساترا که نمود آن در پژوهشکده مشترک طرفین است، گام‌های بلندی در جهت توسعه ادبیات و پژوهش‌های حوزه تنظیم‌گری و سیاست‌گذاری برداشته می‌شود.

در پایان این مراسم، اساسنامه پژوهشکده سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری رسانه که در راستای پیشبرد اهداف و مفاد تفاهم‌نامه مشترک ساترا و دانشگاه صدا و سیما تنظیم شده بود به امضاء طرفین رسید و سایر ملزومات آغاز به کار آن نیز در دستور کار طرفین قرار گرفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها