استاندارکرمان:

حضور در بین خانواده شهداء مایه برکت وعزت است

استاندار کرمان گفت:حضور در بین خانواده شهداء و دیدار با والدین شهیدان مایه برکت و عزت است و انگیزه تلاش و خدمت به مردم را مضاعف می نماید.
کد خبر: ۱۳۲۴۲۳۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛علی زینی وند،در دیدار با مادر شهیدان مجید و مهدی سعیدیان گفت:مدیون خانواده معظم شهدا و محتاج دعای خیر آنها در انجام وظایف هستیم.

وی همچنین در دیدار با والدین شهید محمدکاظم صفاریان با نام بردن از خانواده شهداء، به عنوان مظهر فداکاری، ایثار و شکیبایی،گفت: با مدد گرفتن از روح بلند شهیدان، روحیه خدمت به مردم و کارجهادی ارتقا می یابد.

زینی وند،دراین دیدار ضمن عیادت و حوالپرسی از مادر شهید صفاریان با پدر شهید که از کسبه بازار مسگرهای کرمان است درباره ویژگی ها و روحیات فرزند شهیدشان گفتگو کرد‌.

در این دیدارها که شفیعی مشاور ایثارگران و گروئی مدیرکل بنیاد شهید، استاندار را همراهی کردند، والدین شهداء از دلاورمردی و ایثارگری های فرزندان برومندشان گفتند و برای استاندار و مدیران آرزوی توفیق کردند.

پدر شهید صفاریان از مسئولان خواست به قشر مستضعف کمک کنند.
آنچه بیش از همه در این دیدارها موج می زد صمیمیت، زلالی و صفای والدین شهداء بود.

بر پایه این گزارش شهید مجید سعیدیان هجدهم بهمن1343، در کرمان به دنیا آمد وتا سال‌چهارم متوسطه درس خواند، به‌ عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و درهشتم مرداد 1362،‌ در منطقه مهران براثر اصابت گلوله به شهادت رسید. پیکر وی مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و پس از تفحص سال 1366، در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد. برادرش مهدی نیز شهید شد.

شهید محمدکاظم صفاریان نیز سال 1343در کرمان دیده به جهان گشود.
وی که در تظاهرات ضد رژیم پهلوی شرکت فعالی داشت و نیز در پخش اعلامیه ها سهیم بود.
 
این ‌شهید بعد از انقلاب هم در کشیک های شبانه شرکت و با منافقین و دیگر گروهک های ضد انقلاب مبارزه می کرد و همیشه سعی در آگاه کردن افراد مخالف داشت.
وی زمانی که برای اولین بار به جبهه رفت در عملیات آزاد سازی خرمشهر  در سوم خرداد1361 به فیض شهادت نائل آمد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها