وضعیت شهر کرمان قرمز شد:

اعلام محدودیت های فعالیت واحدهای صنفی توسط اتاق اصناف کرمان

اتاق اصناف کرمان طی اطلاعیه ای محدودیت های ستاد استانی مقابله با کرونا برای فعالیت واحدهای صنفی مختلف در شهر کرمان را اعلام کرد. 
کد خبر: ۱۳۲۳۹۵۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ در این اطلاعیه آمده است:با توجه به اینکه شهر کرمان از روز شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۰۵ در وضعیت قرمز قرار گرفته است و بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف در گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهرهای دارای وضعیت قرمز، ستاد استانی کرونا مصوب کرد که گروه‌های شغلی یاد شده تا هنگام رفع وضعیت قرمز، تعطیل کنند،اما با توجه به رایزنی‌های اتاق اصناف و مساعدت استاندار محترم و معاونین ایشان در کمیته اقتصادی، از روزچهارشنبه٩ خرداد ماه فقط با فعالیت گروه شغلی ٢ به جز آرایشگران زنانه، پاساژها، بازارها ،مراکزخرید و فروشگاه‌های بزرگ، بازارهای موقت و رسته ظروف کرایه تا ساعت سه بعد از ظهر، موافقت شده است.

بر این اساس،علاوه بر فعالیت صنوف گروه‌ شغلی۱ که محدودیت فعالیت ندارند، گروه شغلی ۲ فقط تا ساعت سه عصر اجازه فعالیت دارند و گروه‌های شغلی ۳ و ۴ کلا باید تعطیل باشند.

لذا از تمامی اصناف گروه شغلی ۲ درخواست داریم از چهارشنبه ۹ تیر ماه، تا اطلاع بعدی، نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود بعد از ساعت سه عصر اقدام نمایند.

لازم به ذکر است،بازرسان اتاق اصناف، سازمان صمت و تعزیرات، مرکز بهداشت و پلیس نظارت بر اماکن عمومی،بر اجرای مصوبات ابلاغی نظارت می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف، واحدهای صنفی متخلف، جریمه و پلمب خواهند شد.

شایسته است رؤسای محترم اتحادیه‌های صنفی مرتبط با گروه‌های شغلی یاد شده، مراتب فوق را به اعضای تحت پوشش خود، اطلاع داده و بر اجرای دقیق این مصوبات، نظارت نمایند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها