پیام تبریک محمدمهدی زاهدی ،نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار:

خبرنگاران روایتگر موفقیت های امروز و ترسیم پیشرفت های آینده هستند

نماینده مردم کرمان و راوردر مجلس شورای اسلامی:

کرمان اختیارات استانی می خواهد تا بتواند مرزهای خود را ببندد

نماینده مردم کرمان و راوردر مجلس شورای اسلامی در ستاد استانی مبارزه با کرونا ویروس در کرمان؛ با انتقاد از ستاد ملی کرونا؛گفت: این ستاد تصمیمات متزلزلی دارد؛ایام عید مسافرت را آزاد می گذارند و بعد از آن به یک پیک جدی کرونا می رسیم.
کد خبر: ۱۳۲۴۴۴۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محمد مهدی زاهدی افزود:در کرمان نیز خودروهای افاغنه بی حساب و کتاب وارد می شوند و کسی نمی تواند جلوی آن را بگیرد. 

وی گفت:نسبت به این مدیریت انتقاد دارم؛ اصناف می گویند ما چه گناهی کردیم؛ هیچ کس به داد ما نمی رسد! هیچ کسی یک حمایت از ما ندارد؛ دادگستری ها می توانند چک ها را به اجرا نگذارند یا اوقاف اجاره خود را نگیرد. 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر بخواهم انتقاد کنم؛انتقاد فراوان است؛خاطرنشان کرد: همسایگان ما همه واکسن زده اند، ولی ما هنوز در گروه هفتاد سال به بالا هستیم.

وی با بیان اینکه کرمان باید تصمیمات در سطح ملی داشته باشد؛ بیان داشت: باید اختیار کنترل مرزهای استان را به ما بدهد و اجازه دهند سپاه و نیروی انتظامی جلوی ورود افراد بیگانه را بگیرد.

زاهدی تصریح کرد: از مبادی رسمی میوه ها را وارد کنیم و اگر بحث قرنطینه داریم؛ رعایت کنیم یا ورود دام همین طور؛ بخشی از ورود بیماری از این حوزه می باشد.

وی با تاکید بر اینکه رفت و آمدها را کنترل کنیم گفت:از بسیج و نیروهای مسلح کمک بگیریم و مرزهای خود مخصوصا مرزهای جنوب را ببندیم و در استان هم رفت و آمدها را در راستای کنترل ببندیم.

وی از تبعیض ها گلایه کرد و گفت: اصناف از این موضوع ناراحتند؛ در تصمیمات تبعیض وجود نداشته باشد و به اقشاری که آسیب می بینند کمک کنیم. 

نماینده مردم کرمان و راور درمجلس شورای اسلامی بیان کرد: موضوع واکسیناسیون را جدی بگیریم؛بازار و مراکزی که با مردم سروکار دارند را واکسینه کنیم.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها