طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا؛

نقشه کرونایی استان سمنان آبی شد

126 مبتلا به کرونا در استان سمنان بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: ۱۲۶ نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۳۰ هزار و ۸۵۲ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.
کد خبر: ۱۳۲۳۸۸۸

به گزارش جام آنلاین از سمنان، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار داشت: کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان بامداد چهارشنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ۸۴ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر دوشنبه تا ظهر سه‌شنبه شناسایی شدند و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون به ۴۱ هزار و ۲۱۴ نفر رسید.

وی افزود: بنابر این گزارش، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان فوت کردند و بر این اساس از ابتدای شیوع این ویروس تعداد جانباختگان این بیماری در استان به یکهزار و ۱۲۷ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان کرد: طبق اعلام این کمیته، با ترخیص ۱۲ بیمار دیگر، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید ۱۹ در این استان به ۱۱ هزار و ۱۲۱ نفر رسید.

دانایی گفت: براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونای استان، چهار شهرستان سمنان، شاهرود ، دامغان و گرمسار در وضعیت نارنجی و چهار شهرستان میامی، آرادان ، سرخه و مهدیشهر در شرایط زرد قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها