رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن آرزوی سلامتی برای داوطلبان کنکور 1400، از خانواده های آن ها خواست تا از ازدحام پشت درب های حوزه های امتحانی بپرهیزند.
کد خبر: ۱۳۲۳۶۹۷
به گزارش جام آنلاین از سمنان، نوید دانایی گفت: با تحویل محموله جدید واکسن به استان سمنان تزریق دوز دوم به گروه‌های هدف انجام شده است و گروه هدف بعدی نیز به زودی انجام میشود.

وی با اشاره به نزدیک شدن به روز برگزاری کنکور سراسری 1400 ضمن آرزوی سلامتی برای داوطلبان کنکور 1400، از خانواده های آن ها خواست تا از ازدحام پشت درب های حوزه های امتحانی بپرهیزند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان  کرد: آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت اخیر (منتهی به ابتدای سه شنبه) دو بیمار کرونایی در سطح استان جان خود را از دست دادند در نتیجه تعداد بیماران فوتی کرونایی در استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به عدد یک هزار و ۱۲۵ رسید. وی افزود: طی ۲۴ ساعت منتهی به امروز همچنین ۷۴ مورد بیمار جدید کرونایی نیز در سطح استان سمنان شناسایی شده است همچنین آمارها نشان می‌دهد تعداد بیماران بستری استان به عدد ۱۳۶ رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان عنوان کرد: از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون در سطح استان سمنان ۴۱ هزار و ۱۳۰ نفر به این بیماری مبتلا شدند که ۳۰ هزار و ۷۸۳ نفر از این بین به صورت سرپایی مداوا و یا جان خود را از دست دادند و ۱۱ هزار و ۱۰۹ نفر نیز بعد از بستری در بیمارستان بهبود و مرخص شده‌اند.

دانایی گفت: در ۲۴ ساعت منتهی به امروز همچنین ۲۴ بیمار کرونایی نیز در سطح استان سمنان با بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین وضعیت رنگ بندی کرونا، چهار شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار در وضعیت نارنجی قرار دارند. چهار شهرستان میامی، آرادان، سرخه و مهدی‌شهر بر اساس آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی در شرایط زرد قرار دارند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها