برگزیدگان رویداد استارتاپی «کسب‌ و کارهای سلامت محور در دوران کرونا و پسا کرونا» با ارائه بیش از ۲۰ ایده از سوی شرکت کنندگان سراسر کشور مشخص شدند.
کد خبر: ۱۳۲۳۳۸۸

به گزارش جام آنلاین از سمنان، سعید ناظمی با بیان این که این استارتاپ در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد افزود: هدف از برگزاری این رویداد، ارتقای فرهنگ کسب و کار در حوزه علوم پزشکی در دوران کرونا و پساکرونا بود.

وی با بیان اینکه این رویداد علمی از ۲۵ تا ۳۱خرداد به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ۸۰ دانشجو از رشته‌های مختلف علوم پزشکی و سایر رشته ها از سراسر کشور در این رویداد شرکت کردند.

ناظمی به برگزاری چهار کارگاه آموزشی طی این دوره اشاره کرد و ابراز داشت: آشنایی با استارتاپ، آشنایی با مدل های کسب ‌و کار، آشنایی با روش ارائه و صندلی تجربه از جمله کارگاه‌های این رویداد مجازی بود.

مدیر مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی، درمانی شاهرود ادامه داد: این رویداد با ارائه بیش از ۲۰ ایده از سوی شرکت کنندگان آغاز شد و پس از چهار روز کار گروهی و ارائه به داوران تیم های برتر معرفی شدند.

وی افزود: گروه اول به سرپرستی رضا جعفری با ایده طراحی «کیت تشخیص زود هنگام سرطان»، گروه دوم به سرپرستی علی عرب علی محمدی با ایده «تولید مصالح ساختمانی از ماسک های تنفسی بازیافتی»، گروه سوم به طور مشترک به سرپرستی محمد حسن خدابنده با ایده «طراحی دست بند هوشمند جهت بیماران» و گروه دیگر به سرپرستی امیر آتشی «با ایده روش درمانی HBO» و گروه چهارم  به سرپرستی مریم میرزایی با ایده «طراحی اپلیکیشن حذف واسطه در بازار» عناوین برتر را کسب کردند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها