سخنگوی سازمان آتش‌ نشانی شهرداری تهران توضیح داد

آخرین جزئیات آتش‌ سوزی گسترده در محدوده جاده مخصوص کرج (فیلم)

علت دود شدید در اطراف اتوبان حقانی چه بود؟ (عکس)

سخنگوی سازمان آتشنشانی از مهار یک آتش سوزی در اتوبان حقانی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۳۷۵۶

به گزارش جام جم آنلاین ، دود غلیظ ناشی از یک حادثه آتش سوزی برای دقایقی به طور کامل و به وضوح در مناطق ونک، میرداماد، جردن و حقانی رویت شد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در رابطه با این اتفاق به جام جم آنلاین گفت: آتش سوزی رخ داده مربوط به دستگاه هواساز یک ساختمان اداری است که البته این دستگاه در فضای باز واقع شده است. علت آتش سوزی نقض در دستگاه چیلر است که به عنوان هواساز این ساختمان مورد استفاده قرار می گرفته است.

ملکی عنوان کرد: این اتفاق در فضای باز رخ داده و ارتباطی به ساختمان نداشته است. بعد از نقض این دستگاه آتش سوزی رخ داد اما خوشبختانه به سرعت آن را مهار کردیم و تمام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: با توجه به این اینکه این آتش سوزی در فضای باز رخ داد دود ناشی از آن به سرعت از تمامی مناطق رویت شد. ما ابتدا گمان کردیم که یک ساختمان در حال ساخت است چون معمولا یونولیت های به کار رفته در این ساختمان دچار احتراق می شود اما چنین نبود.

وی بیان داشت: هیچ مشکلی به وجود نیامد و آتش سوزی ناشی از آتش گرفتن این دستگاه هواساز به سرعت از سوی نیروهای آتشنشانی مهار شد.

ملکی در پایان گفت: خوشبختانه با توجه به اینکه این اتفاق در فضای باز رخ داده است هیچ خسارت جانی و مالی در پی نداشته است و مصدومی هم نداشتیم.

علت دود شدید در اطراف میرداماد تهران چه بود؟ (عکس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها