رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عوامل اصلی تخریب هشت دستگاه خودرو در محله اتابک تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۲۰۶۰

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ علی محمدی، رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت در گفتگو با فارس از دستگیری عاملان اصلی نزاع و تخریب 8 دستگاه از خودروی شهروندان در محله اتابک تهران، خبر داد.

سرهنگ محمدی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تخریب 8 دستگاه خودرو در محله اتابک تهران موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت و در بررسی های اولیه مشخص شد چند نفر از اراذل و اوباش نوپای محله اتابک به دلیل خصومت شخصی با یکی از اهالی محل اقدام به عربده‌ کشی و تخریب 8 دستگاه خودرو کرده و سپس از ترس حضور پلیس از محل متواری شدند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: با ارسال مستندات مربوطه به مرجع قضایی دستور دستگیری این افراد اخذ و در صبح روز بیست و نهم خرداد ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت موفق به دستگیری دو نفر از عاملان اصلی این درگیری شدند.

وی گفت: این دو متهم که از اراذل و اوباش نوپا بودند پس از دستگیری به بزه انتسابی اعتراف و برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه در جریان دستگیری این افراد، سه دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و تحویل پارکینگ شده است، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان مربوط به این پروند همچنان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها